Fakta om udbudet
Udbyder
Sundhedsstyrelsen
Udvikling og drift af E-læringsløsning, værdighed i ældreplejen - Sundhedsstyrelsen
Sundhedsstyrelsen
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Postadresse: Islands Brygge 67
By: København S
NUTS-kode: DK011
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Anika Orup (på vegne af ordregiver)
E-mail: anika.orup@d-s-r.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.sst.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/81223
Del II: Genstand
Udvikling og drift af E-læringsløsning, værdighed i ældreplejen - Sundhedsstyrelsen
Sundhedsstyrelsens Videnscenter for værdig ældrepleje understøtter kommuner- og plejeenheders arbejde med værdighed i ældreplejen bl.a. ved at tilbyde forskellige former for kompetenceudvikling. I den forbindelse udbydes følgende opgave:
Udvikling, design og drift af LMS-løsning samt udvikling og drift af forventeligt 5 e-lærings moduler med fokus på værdighed i ældreplejen. Modulerne skal kobles tæt sammen med videnscentrets øvrige kompetenceudviklingsaktiviteter, således at metoder og perspektiver for arbejdet med værdighed er genkendelige og gennemgående.
Tilbudsgiver skal afgive samlet tilbud på følgende opgaver:
— Udvikling, design og drift af LMS-løsning,
— Udvikling og drift af forventeligt 5 e-læringsmoduler hvor indholdet er fastlagt og kendt af Sundhedsstyrelsen,
— Udvikling af undervisningsguide til hver af de 5 moduler til understøttelse af konkret anvendelse af e-læringen i praksis.
Ydelsen er landsdækkende.
Udbuddet gennemføres i henhold til udbudslovens afsnit 3 (lov nr. 1564 af 15.12.2015) som et begrænset udbud og med forhandling. Dette udbud gennemføres elektronisk via Dansk Servicerådgivnings portal for elektronisk tilbudsafgivelse i EUS Complete Tender Management (CTM Systemet) på https:// www.eusupply.com/dsr.asp Den ansøgende virksomhed skal selv tilmelde sig udbuddet og ansøge om prækvalifikation til udbuddet via CTM Systemet. Kun ansøgninger modtaget via CTM Systemet vil komme i betragtning til prækvalifikation. Såfremt den ansøgende virksomhed ikke allerede er registreret i CTM systemet, skal dette gøres via hjemmesiden https://www.eu-supply.com/dsr.asp Når der er logget på CTM Systemet, skal der klikkes på linket "Offentliggjorte udbud" og det konkrete udbud findes. Der fås adgang til udbuddet ved at trykke på knappen "Accepter". Når udbuddet er valgt, skal der besvares en række spørgsmål/vedhæftes relevante dokumenter inden ansøgningsfristen.
Ordregiver afgiver ikke kontrolbud.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udvikling og drift af E-læringsløsning, værdighed i ældreplejen - Sundhedsstyrelsen
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbuddet aflyses begrundet i følgende:
- Udbuddet har ikke medført, at der vil være en tilstrækkelig konkurrence om den udbudte opgave,
- Udbudsforretningen er ikke tilrettelagt på den mest hensigtsmæssige måde.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til § 7 i Lov om Klagenævnet for Udbud (LBK nr 593 af 2.6.2016 - kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Har ordregiveren iværksat et begrænset udbud, et udbud med forhandling, et udbud efter proceduren konkurrencepræget dialog eller innovationspartnerskab efter udbudsloven eller Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2014/25/EU af 26.2.2014 om fremgangsmåderne ved indgåelse af kontrakter inden for vand- energiforsyning, transport samt posttjenester og ophævelse af direktiv 2004/17/EF, skal en virksomheds klage over ikke at være blevet udvalgt være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller denne lovs § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
Stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
— 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort,
— 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1.
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk