Fakta om udbudet
Udbyder
Aalborg Kommune, Ældre- og Handicapforvaltningen
Sundhedsordning, Aalborg Kommune
Aalborg Kommune, Ældre- og Handicapforvaltningen
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189420
Postadresse: Storemosevej 19
By: Vodskov
NUTS-kode: DK05
Postnummer: 9310
Land: Danmark
Kontaktperson: Per Tolstrup
E-mail: kontakt@tohv.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.aalborg.dk
Del II: Genstand
Sundhedsordning, Aalborg Kommune
Udbuddet vedrører etablering og drift af en sundhedsordning for ældre- og handicapforvaltningens ca. 6 000. Sundhedsordningen er en tjenesteydelse omfattet af afsnit III i udbudsloven lov nr. 1564 af 15.12.2015.
Månedslønnede ansatte.
Aalborg Kommune
Udbuddet vedrører etablering og drift af en sundhedsordning for ældre- og handicapforvaltningens ca. 6 000 månedslønnede ansatte.
Formålet med sundhedsordningen er:
- At øge sundheden og trivslen hos forvaltningens ansatte,
- At kompetenceudvikle så bevidstheden om egen sundhed og trivsel øges,
- At styrke arbejdspladsens sundheds og nærværs kultur,
- At forebygge og minimere fravær,
- At kunne igangsætte en hurtig indsats, når arbejdslivet er udfordret,
- At forebygge og minimere gener i bevægeapparatet,
- At understøtte ældre- og handicapforvaltningens image som en moderne arbejdsplads, der interesserer sig for de ansattes sundhed og trivsel,
- At fastholde ansatte i ældre- og handicapforvaltningen.
Sundhedsordningen indeholder tilbud om fysioterapi, kiropraktik og holdtræning på det fysiske område samt psykologisk rådgivning/samtaler. Leverandøren skal varetage hele den daglige drift samt administration af sundhedsordningen.
Rammeaftalen er gældende fra den 1.9.2019, dog således at Aalborg Kommune har mulighed for at
opsige kontrakten med 6 måneders varsel til udgangen af en måned med ophør tidligst 2 år efter kontraktens indgåelse. Kontrakten kan således tidligst ophøre den 31.8.2021.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
CVR-nummer: 30281381
Postadresse: Lyskær 3 D, 2 sal
By: Herlev
NUTS-kode: DK012
Postnummer: 2730
Land: Danmark
CVR-nummer: 30550366
Postadresse: John F. Kennedys Pl. 1R
By: Aalborg
NUTS-kode: DK0
Postnummer: 9000
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/
I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer (loven er tilgængelig på www.retsinfo.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
§ 7, stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller
forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor
ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens
§ 185, stk. 2, 2. pkt. § 7, stk. 3. Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i
strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill
perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på naevneneshus.dk
§ 6, stk. 4. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk