23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 021-045711
Offentliggjort
30.01.2020
Udbudstype
Udbud efter forhandling

Udbyder

Region Midtjylland

Opdateringer

Rettelse
(26.02.2020)



Yderligere oplysninger
Der var en fejl i kravspecifikationen delaftale 4, hvor der var kommet de forkerte krav ind og disse er nu rettet og dette er præciseret ved rettelsesblad nr. 1, som indgår i udbudsmaterialet.
Kravspecifikation er opdateret. Endvidere opdateret tidsplan i opdateret version af udbudsbetingelserne.
Ansøgningsfristen er forlænget til 16.3.2020.
Anslået forbrug på rammeaftalen.
Mio. DKK for 2 år:
- Delkontrakt 1: 62 000 000 DKK,
- Delkontrakt 2: 12 800 000 DKK,
- Delkontrakt 3: 12 000 000 DKK,
- Delkontrakt 4: 250 000 000 DKK,
- Delkontrakt 5: 86 000 000 DKK,
- Delkontrakt 6: 7 200 000 DKK,
- Delkontrakt 7: 18 000 000 DKK,
- Delkontrakt 8: 33 000 000 DKK,
- Delkontrakt 9: 2 600 000 DKK.

Rettelse
(10.03.2020)

IV.2.2)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 28-02-2020
Time: 09:00
Læses:
Dato: 17-03-2020
Time: 09:00


Yderligere oplysninger
Ansøgningsfristen flyttes til 17. marts kl. 09.00.

Rettelse
(18.03.2020)

IV.2.2)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 28-02-2020
Time: 09:00
Læses:
Dato: 02-04-2020
Time: 09:00


Yderligere oplysninger
Tilbudsfristen er ændret til 2. april 2020 kl. 09.00 pga. COVID-19.

Annullering
(30.07.2020)

Annullering
(30.07.2020)

Annullering
(30.07.2020)

Insulinpumper, glukosemålere og forbrugsvarer


Region Midtjylland

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Retsgrundlag:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Midtjylland
CVR-nummer: 29190925
Postadresse: Olof Palmes Allé 15
By: Aarhus N
NUTS-kode: DK04
Postnummer: 8200
Land: Danmark
Kontaktperson: Jeanne Gauger
E-mail: Jeanne.Qvortrup@stab.rm.dk
Telefon: +45 78414541

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Nordjylland
CVR-nummer: 29190941
Postadresse: Niels Bohr Vej 30
By: Aalborg Ø
NUTS-kode: DK05
Postnummer: 9200
Land: Danmark
E-mail: indkobskontor@rn.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.rn.dk

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Syddanmark
CVR-nummer: 29190909
Postadresse: Damhaven 12
By: Vejle
NUTS-kode: DK03
Postnummer: 7100
Land: Danmark
E-mail: indkob@rs.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.rsyd.dk

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Hovedstaden
CVR-nummer: 29190623
Postadresse: Kongensvænge 2
By: Hillerød
NUTS-kode: DK05
Postnummer: 3400
Land: Danmark
E-mail: indkoeb@regionh.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.regionh.dk

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Sjælland
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02
Postnummer: 4180
Land: Danmark
E-mail: regionsjaelland@regionsjaelland.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.regionsjaelland.dk

I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=261967&B=REGIONMIDT
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=261967&B=REGIONMIDT
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Insulinpumper, glukosemålere og forbrugsvarer

Sagsnr.: 1-23-4-101-24-19
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33100000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Insulinpumper og patchpumper, FGM og CGM og forbrugsvarer til eksisterende insulinpumper.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Insulinpumpe med CGM

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33194100
33194120
48000000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Insulinpumpe med slange og CGM.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Såfremt antallet af ansøgere, der opfylder de i pkt. 6 angivne betingelser for deltagelse i udbuddet, ikke overstiger ovennævnte antal, vil samtlige af disse ansøgere blive prækvalificeret. Såfremt antallet af ansøgere, der opfylder de i pkt. 6 angivne betingelser for deltagelse i udbuddet, overstiger ovennævnte antal, skal der ske en udvælgelse blandt disse egnede ansøgere.

Udvælgelsen vil ske ud fra en vurdering af, hvad der vil give det bedste konkurrencefelt. Ved vurderingen heraf lægges der vægt på at prækvalificere en blanding af små, mellemstore og store virksomheder, jf. definitionen i Kommissionens henstilling 2003/361/EF af 6.5.2003 og at såvel producenter som grossister er repræsenteret blandt de prækvalificerede. Ved valget mellem flere ansøgere i samme kategori (små/ 10 / 10 mellemstore/store virksomheder[/producenter/grossister]) vil udvælgelsen ske på baggrund af en vurdering af ansøgers sammenlignelige referencer. Ved vurderingen af ansøgers referencer vægtes det højt, at der er tale om referencer med levering til hospitaler. Herefter tillægges økonomisk store referencer og mange referencer positiv vægt.

Ovenstående vurderes på baggrund af følgende oplysninger fra ansøger:

- Referenceliste som oplyses i ESPD.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Sjælland er med på option.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Insulinpumpe med Hydbrid closed loop

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33194100
33194120
48000000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Insulinpumpe med hybrid closed loop og CGM

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Såfremt antallet af ansøgere, der opfylder de i pkt. 6 angivne betingelser for deltagelse i udbuddet, ikke overstiger ovennævnte antal, vil samtlige af disse ansøgere blive prækvalificeret. Såfremt antallet af ansøgere, der opfylder de i pkt. 6 angivne betingelser for deltagelse i udbuddet, overstiger ovennævnte antal, skal der ske en udvælgelse blandt disse egnede ansøgere.

Udvælgelsen vil ske ud fra en vurdering af, hvad der vil give det bedste konkurrencefelt. Ved vurderingen heraf lægges der vægt på at prækvalificere en blanding af små, mellemstore og store virksomheder, jf. definitionen i Kommissionens henstilling 2003/361/EF af 6.5.2003 og at såvel producenter som grossister er repræsenteret blandt de prækvalificerede. Ved valget mellem flere ansøgere i samme kategori (små/ 10 / 10 mellemstore/store virksomheder[/producenter/grossister]) vil udvælgelsen ske på baggrund af en vurdering af ansøgers sammenlignelige referencer. Ved vurderingen af ansøgers referencer vægtes det højt, at der er tale om referencer med levering til hospitaler. Herefter tillægges økonomisk store referencer og mange referencer positiv vægt.

Ovenstående vurderes på baggrund af følgende oplysninger fra ansøger:

- Referenceliste som oplyses i ESPD.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Sjælland er med på option.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Patchpumpe med/uden CGM

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33194100
33194120
48000000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Patchpumpe med/uden CGM.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Såfremt antallet af ansøgere, der opfylder de i pkt. 6 angivne betingelser for deltagelse i udbuddet, ikke overstiger ovennævnte antal, vil samtlige af disse ansøgere blive prækvalificeret. Såfremt antallet af ansøgere, der opfylder de i pkt. 6 angivne betingelser for deltagelse i udbuddet, overstiger ovennævnte antal, skal der ske en udvælgelse blandt disse egnede ansøgere.

Udvælgelsen vil ske ud fra en vurdering af, hvad der vil give det bedste konkurrencefelt. Ved vurderingen heraf lægges der vægt på at prækvalificere en blanding af små, mellemstore og store virksomheder, jf. definitionen i Kommissionens henstilling 2003/361/EF af 6.5.2003 og at såvel producenter som grossister er repræsenteret blandt de prækvalificerede. Ved valget mellem flere ansøgere i samme kategori (små/ 10 / 10 mellemstore/store virksomheder[/producenter/grossister]) vil udvælgelsen ske på baggrund af en vurdering af ansøgers sammenlignelige referencer. Ved vurderingen af ansøgers referencer vægtes det højt, at der er tale om referencer med levering til hospitaler. Herefter tillægges økonomisk store referencer og mange referencer positiv vægt.

Ovenstående vurderes på baggrund af følgende oplysninger fra ansøger:

- Referenceliste som oplyses i ESPD.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Sjælland er med på option.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Glucosemålere standalone

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33194100
33194120
48000000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

CGM/FGM glukosemålere

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Såfremt antallet af ansøgere, der opfylder de i pkt. 6 angivne betingelser for deltagelse i udbuddet, ikke overstiger ovennævnte antal, vil samtlige af disse ansøgere blive prækvalificeret. Såfremt antallet af ansøgere, der opfylder de i pkt. 6 angivne betingelser for deltagelse i udbuddet, overstiger ovennævnte antal, skal der ske en udvælgelse blandt disse egnede ansøgere.

Udvælgelsen vil ske ud fra en vurdering af, hvad der vil give det bedste konkurrencefelt. Ved vurderingen heraf lægges der vægt på at prækvalificere en blanding af små, mellemstore og store virksomheder, jf. definitionen i Kommissionens henstilling 2003/361/EF af 6.5.2003 og at såvel producenter som grossister er repræsenteret blandt de prækvalificerede. Ved valget mellem flere ansøgere i samme kategori (små/ 10 / 10 mellemstore/store virksomheder[/producenter/grossister]) vil udvælgelsen ske på baggrund af en vurdering af ansøgers sammenlignelige referencer. Ved vurderingen af Ansøgers referencer vægtes det højt, at der er tale om referencer med levering til hospitaler. Herefter tillægges økonomisk store referencer og mange referencer positiv vægt.

Ovenstående vurderes på baggrund af følgende oplysninger fra ansøger:

- Referenceliste som oplyses i ESPD.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Sjælland er med på option.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Forbrugsvarer til eksisterende medtronic pumper

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33194100
33194120
48000000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Forbrugsvarer til eksisterende medtronic pumper.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Såfremt antallet af ansøgere, der opfylder de i pkt. 6 angivne betingelser for deltagelse i udbuddet, ikke overstiger ovennævnte antal, vil samtlige af disse ansøgere blive prækvalificeret. Såfremt antallet af ansøgere, der opfylder de i pkt. 6 angivne betingelser for deltagelse i udbuddet, overstiger ovennævnte antal, skal der ske en udvælgelse blandt disse egnede ansøgere.

Udvælgelsen vil ske ud fra en vurdering af, hvad der vil give det bedste konkurrencefelt. Ved vurderingen heraf lægges der vægt på at prækvalificere en blanding af små, mellemstore og store virksomheder, jf. definitionen i Kommissionens henstilling 2003/361/EF af 6.5.2003 og at såvel producenter som grossister er repræsenteret blandt de prækvalificerede. Ved valget mellem flere ansøgere i samme kategori (små/ 10 / 10 mellemstore/store virksomheder[/producenter/grossister]) vil udvælgelsen ske på baggrund af en vurdering af ansøgers sammenlignelige referencer. Ved vurderingen af ansøgers referencer vægtes det højt, at der er tale om referencer med levering til hospitaler. Herefter tillægges økonomisk store referencer og mange referencer positiv vægt.

Ovenstående vurderes på baggrund af følgende oplysninger fra ansøger:

- Referenceliste som oplyses i ESPD.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Sjælland er med på option.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Forbrugsvarer til eksisterende tandem pumper

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33194100
33194120
48000000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Forbrugsvarer til eksisterende tandem pumper.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Såfremt antallet af ansøgere, der opfylder de i pkt. 6 angivne betingelser for deltagelse i udbuddet, ikke overstiger ovennævnte antal, vil samtlige af disse ansøgere blive prækvalificeret. Såfremt antallet af ansøgere, der opfylder de i pkt. 6 angivne betingelser for deltagelse i udbuddet, overstiger ovennævnte antal, skal der ske en udvælgelse blandt disse egnede ansøgere.

Udvælgelsen vil ske ud fra en vurdering af, hvad der vil give det bedste konkurrencefelt. Ved vurderingen heraf lægges der vægt på at prækvalificere en blanding af små, mellemstore og store virksomheder, jf. definitionen i Kommissionens henstilling 2003/361/EF af 6.5.2003 og at såvel producenter som grossister er repræsenteret blandt de prækvalificerede. Ved valget mellem flere ansøgere i samme kategori (små/ 10 / 10 mellemstore/store virksomheder[/producenter/grossister]) vil udvælgelsen ske på baggrund af en vurdering af ansøgers sammenlignelige referencer. Ved vurderingen af ansøgers referencer vægtes det højt, at der er tale om referencer med levering til hospitaler. Herefter tillægges økonomisk store referencer og mange referencer positiv vægt.

Ovenstående vurderes på baggrund af følgende oplysninger fra ansøger:

- Referenceliste som oplyses i ESPD.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Sjælland er med på option.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Forbrugsvarer til eksisterende roche pumper

Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33194100
33194120
48000000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Forbrugsvarer til eksisterende roche pumper.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Såfremt antallet af ansøgere, der opfylder de i pkt. 6 angivne betingelser for deltagelse i udbuddet, ikke overstiger ovennævnte antal, vil samtlige af disse ansøgere blive prækvalificeret. Såfremt antallet af ansøgere, der opfylder de i pkt. 6 angivne betingelser for deltagelse i udbuddet, overstiger ovennævnte antal, skal der ske en udvælgelse blandt disse egnede ansøgere.

Udvælgelsen vil ske ud fra en vurdering af, hvad der vil give det bedste konkurrencefelt. Ved vurderingen heraf lægges der vægt på at prækvalificere en blanding af små, mellemstore og store virksomheder, jf. definitionen i Kommissionens henstilling 2003/361/EF af 6.5.2003 og at såvel producenter som grossister er repræsenteret blandt de prækvalificerede. Ved valget mellem flere ansøgere i samme kategori (små/ 10 / 10 mellemstore/store virksomheder[/producenter/grossister]) vil udvælgelsen ske på baggrund af en vurdering af ansøgers sammenlignelige referencer. Ved vurderingen af ansøgers referencer vægtes det højt, at der er tale om referencer med levering til hospitaler. Herefter tillægges økonomisk store referencer og mange referencer positiv vægt.

Ovenstående vurderes på baggrund af følgende oplysninger fra ansøger:

- Referenceliste som oplyses i ESPD.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Sjælland er med på option.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Forbrugsvarer til eksisterende omnipod pumper

Delkontraktnr.: 8
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33194100
33194120
48000000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Forbrugsvarer til eksisterende omnipod pumper.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Såfremt antallet af ansøgere, der opfylder de i pkt. 6 angivne betingelser for deltagelse i udbuddet, ikke overstiger ovennævnte antal, vil samtlige af disse ansøgere blive prækvalificeret. Såfremt antallet af ansøgere, der opfylder de i pkt. 6 angivne betingelser for deltagelse i udbuddet, overstiger ovennævnte antal, skal der ske en udvælgelse blandt disse egnede ansøgere.

Udvælgelsen vil ske ud fra en vurdering af, hvad der vil give det bedste konkurrencefelt. Ved vurderingen heraf lægges der vægt på at prækvalificere en blanding af små, mellemstore og store virksomheder, jf. definitionen i Kommissionens henstilling 2003/361/EF af 6.5.2003 og at såvel producenter som grossister er repræsenteret blandt de prækvalificerede. Ved valget mellem flere ansøgere i samme kategori (små/ 10 / 10 mellemstore/store virksomheder[/producenter/grossister]) vil udvælgelsen ske på baggrund af en vurdering af ansøgers sammenlignelige referencer. Ved vurderingen af ansøgers referencer vægtes det højt, at der er tale om referencer med levering til hospitaler. Herefter tillægges økonomisk store referencer og mange referencer positiv vægt.

Ovenstående vurderes på baggrund af følgende oplysninger fra ansøger:

- Referenceliste som oplyses i ESPD.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Sjælland er med på option.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Forbrugsvarer til eksisterende medtrum pumper

Delkontraktnr.: 9
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33194100
33194120
48000000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Forbrugsvarer til eksisterende omnipod pumper.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Såfremt antallet af ansøgere, der opfylder de i pkt. 6 angivne betingelser for deltagelse i udbuddet, ikke overstiger ovennævnte antal, vil samtlige af disse ansøgere blive prækvalificeret. Såfremt antallet af ansøgere, der opfylder de i pkt. 6 angivne betingelser for deltagelse i udbuddet, overstiger ovennævnte antal, skal der ske en udvælgelse blandt disse egnede ansøgere.

Udvælgelsen vil ske ud fra en vurdering af, hvad der vil give det bedste konkurrencefelt. Ved vurderingen heraf lægges der vægt på at prækvalificere en blanding af små, mellemstore og store virksomheder, jf. definitionen i Kommissionens henstilling 2003/361/EF af 6.5.2003 og at såvel producenter som grossister er repræsenteret blandt de prækvalificerede. Ved valget mellem flere ansøgere i samme kategori (små/ 10 / 10 mellemstore/store virksomheder[/producenter/grossister]) vil udvælgelsen ske på baggrund af en vurdering af ansøgers sammenlignelige referencer. Ved vurderingen af ansøgers referencer vægtes det højt, at der er tale om referencer med levering til hospitaler. Herefter tillægges økonomisk store referencer og mange referencer positiv vægt.

Ovenstående vurderes på baggrund af følgende oplysninger fra ansøger:

- Referenceliste som oplyses i ESPD.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Sjælland er med på option.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Ansøger skal beskrive ansøgers væsentligste afsluttede, eller igangværende sammenlignelige referencer

inden for de seneste 3 år. En reference anses for sammenlignelig, når den vedrører levering, af den for

delaftalen samme eller tilsvarende udstyr, med en omsætning på minimum 200 000 DKK. Alle de oplysninger om referencen, som efterspørges i bilaget skal afgives.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

1) Ansøger skal have minimum 3 sammenlignelige referencer.

Ansøger gøres opmærksom på, at såfremt man ønsker at prækvalificeres til flere delaftaler, skal der afgives minimum 3 referencer pr. delaftale. En reference kan dog godt gå igen, hvis den fuldt ud er dækkende for begge delaftaler.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Ansøger skal beskrive ansøgers væsentligste afsluttede, eller igangværende sammenlignelige referencer

inden for de seneste 3 år. En reference anses for sammenlignelig, når den vedrører levering, af den for

delaftalen samme eller tilsvarende udstyr, med en omsætning på minimum 200 000 DKK. Alle de oplysninger om referencen, som efterspørges i bilaget skal afgives.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

1) Ansøger skal have minimum 3 sammenlignelige referencer.

Ansøger gøres opmærksom på, at såfremt man ønsker at prækvalificeres til flere delaftaler, skal der afgives minimum 3 referencer pr. delaftale. En reference kan dog godt gå igen, hvis den fuldt ud er dækkende for begge delaftaler.

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Udbud med forhandling
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med flere aktører
Højeste antal påtænkte deltagere i rammeaftalen: 4
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.5) Oplysninger om forhandling
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2019/S 247-608434
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 28/02/2020
Tidspunkt: 09:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
Dato: 02/03/2020
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 29/06/2020
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
28/01/2020

Send til en kollega

0.082