Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=262397&B=HOVEDSTADEN
Udbyder
Region Hovedstaden
Opdateringer
Yderligere oplysninger
Deadline for afgivelse af høringssvar er rykket til den 28.2.2020.
Høring af udbudsmateriale på genbrugshjælpemidler
Region Hovedstaden
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190623
Postadresse: Kongens Vænge 2
By: Hillerød
NUTS-kode: DK
Postnummer: 3400
Land: Danmark
Kontaktperson: Michael Allerup
E-mail: michael.winther.allerup@regionh.dk
Telefon: +45 38665800
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/66963
Del II: Genstand
Høring af udbudsmateriale på genbrugshjælpemidler
I forbindelse med det kommende udbud af genbrugshjælpemidler til Region Hovedstaden og Sjælland sendes kravspecifikationerne i høring. Formålet med høringen er at sikre at der ikke udelukkes gode tilbud/produkter pga. af uhensigtsmæssige krav, samt sikre en bred konkurrence.
Region Hovedstaden indbyder derfor alle potentielle leverandører til at gennemlæse vedlagte kravspecifikationer og fremsende høringssvar om fundne uhensigtsmæssigheder samt forslag til forbedringer.
I forbindelse med det kommende udbud af genbrugshjælpemidler til Region Hovedstaden og Sjælland sendes kravspecifikationerne i høring. Formålet med høringen er at sikre ikke udelukkes gode tilbud/produkter pga. af uhensigtsmæssige krav, samt sikre en bred konkurrence.
Region Hovedstaden indbyder derfor alle potentielle leverandører til at gennemlæse vedlagte kravspecifikationer og fremsende høringssvar om fundne uhensigtsmæssigheder samt forslag til forbedringer.
Det er især følgende punkter ordregiver meget gerne vil have kommentarer til:
- påtænkte krav vedr. mål og vægte mv.,
- krav vedr. tilbehør og reservedele som skal kunne leveres.
Høringssvarene vil efterfølgende blive behandlet af indkøbsafdelingen og brugergruppen, hvor ordregiver vil vurdere hvorvidt høringssvarene giver anledning til ændringer i kravspecifikationerne.
Kravspecifikationerne kan downloades under fanen »Dokumenter« i regionens E-sourcing system CTM.
Høringssvaret skal sendes via CTM (EU-supply) ved at vedhæfte høringsvaret som et excel eller word dokument.
Høringssvar bedes henvise til hvilket produkt og punkt i kravspecifikationen kommentaren vedrører.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Der gøres desuden opmærksom på, at høringsmaterialet kun er et foreløbigt materiale. Region Hovedstaden og Sjælland forbeholder sig ret til at ændre i de foreløbige kravspecifikationer forud for selve udbuddet, og er ikke forpligtet til at tage højde for de indkomne høringssvar. Bemærk i øvrigt, at de oplysninger, som høringssvarene indeholder, kan være underlagt regler om aktindsigt.