Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune - Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Vindere
Udbud af levering af brystproteser til borgere i Københavns Kommune
(08.04.2020)
Sahva A/S
Borgervænget 5-7
2100 København Ø
Udbud af levering af brystproteser til borgere i Københavns Kommune
Københavns Kommune - Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 5798009288035
Postadresse: Hans Knudsens Plads 3
By: København
NUTS-kode: DK
Postnummer: 2100
Land: Danmark
Kontaktperson: Amarilla Mirilo
E-mail: ju7y@kk.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/122890892.aspx
Del II: Genstand
Udbud af levering af brystproteser til borgere i Københavns Kommune
Levering af brystproteser til borgere i Københavns Kommune, som er bevilliget brystproteser efter § 112 i lov om social service. Herunder helproteser, delproteser, brystvorter og hjemmebesøg. Leverandøren skal desuden rådgive borgeren i at finde den bedst egnede og billigste brystprotese efter borgers behov.
— Indkøb og levering af brystproteser til borgere i Københavns Kommune, der er bevilliget brystproteser efter § 112 i lov om social service, jf. kravspecifikationen (bilag 1) pkt. 3.1,
— Leverandøren skal kunne levere et bredt sortiment af brystproteser, jf. kravspecifikation (bilag 1) pkt. 3.2. Leverandøren forpligter sig til at tilbyde et sortiment, som vil kunne dække 90% af alle bevillinger,
— Leverandøren skal bistå borgeren i at finde den brystprotese, som opfylder borgers behov efter princippet om "bedst og billigst", jf. pkt. 2.7 i rammeaftalen. Tilbudsgiver accepterer en forpligtelse til at undersøge, hvorvidt de tilbudte proteser kan anvendes. Kun i særtilfælde kan der bevilges udenfor det tilbudte sortiment,
— Leverandøren skal foretage hjemmebesøg, herunder tilpasning og udlevering, i det omfang sagsbehandleren vurderer det nødvendigt. Hvorvidt der er behov herfor, er alene sagsbehandlerens vurdering. Dette vil forekomme i begrænset omfang,
— Leverandøren skal årligt, uden beregning, tilbyde temadag/uddannelsesdag for ordregivers personale. Dette aftales nærmere efter behov og forekommer ikke nødvendigvis hvert år, men som minimum i forbindelse med opstart af kontrakten.
2 x 12 mdr.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
1) Omsætning;
2) Solidaritetsgrad.
1) Tilbudsgivers gennemsnitlige omsætning i de 3 seneste afsluttede regnskabsår skal udgøre minimum 1 000 000 DKK;
2) Tilbudsgiver skal have en soliditetsgrad på mindst 5% i det seneste disponible regnskabsår.
1) Minimum leveringer.
1) Tilbudsgiver skal have foretaget minimum 200 leveringer af varer eller tjenesteydelser, der er udført inden for de seneste 3 år, og som har lighed med kontraktens genstand.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Hver 4. år.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk