Fakta om udbudet
Udbyder
Aarhus Universitet
Rammeaftale vedrørende Dentale forbrugsartikler til Aarhus Universitet.
Aarhus Universitet
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Aarhus Universitet
Fuglesangs Allé 26
Att: Indkøb
8210 Aarhus V
DANMARK
Telefon: +45 87150000
Mailadresse: udbud@au.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.au.dk
Elektronisk adgang til oplysninger: http://www.au.dk/udbud
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Aarhus Universitet
Fuglesangs Allé 26
Att: Laura K. Stadum
8210 Aarhus V
DANMARK
Telefon: +45 29453750
Mailadresse: udbud@au.dk
Internetadresse: http://au.dk/udbud
Del II: Kontraktens genstand
NUTS-kode DK,DK0,DK04
Rammeaftalens varighed
Varighed i år: 2Anslået samlet værdi af indkøbene i hele rammeaftalens løbetid
Anslået værdi eksklusive moms: 2 700 000 DKKDet er forventningen, at samling af disse indkøb vil medføre en volumen i omegnen af 2 700 000 DKK årligt. Den endelig mængde af indkøb er dog afhængig af en række forhold herunder særligt konkrete behov samt de bevillinger der gives i rammeaftalens løbetid. Det anførte beløb skal derfor betragtes som vejledende og ordregiver forpligter sig ikke til at aftage for tilsvarende beløb i den forestående kontrakt.
33130000, 24952100
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Betaling for garantien er en del af Produktprisen, og Leverandøren er ikke berettiget til yderligere betaling for at udstede denne garanti.
Hvis leverandøren beviser, at en efterfølgende mangel er forårsaget af køberen er leverandøren berettiget til betaling af alle omkostninger forbundet med afhjælpning af manglen eller omlevering.
Køberen skal give leverandøren skriftlig meddelelse om eventuelle mangler ved produkterne uden ugrundet ophold, efter at manglen er blevet konstateret. Meddelelsen skal indeholde en beskrivelse af manglen.
Efter at have modtaget en sådan skriftlig meddelelse skal leverandøren inden for 2 (to) arbejdsdage bekræfte modtagelse af den skriftlige meddelelse og afhjælpe manglen eller foretage omlevering uden ugrundet ophold.
Leverandøren er ansvarlig for produkterne leveret af eventuelle underleverandører på nøjagtig samme måde som for leverandørens egne produkter.
Leverandørens garanti løber i et(1) år fra levering af et givent produkt.
Garantien omfatter alle leverede produkter.
Leverandøren er erstatningsansvarlig efter dansk rets almindelige regler for de tab, Køberen måtte lide som følge af manglende mulighed for anvendelse af produktet.
Se materiale på www.au.dk/udbud
Se materiale på www.au.dk/udbud
Ifølge lov nr. 1093 af 21.12.1994 som ændret ved Lovbekendtgørelse nr. 336 af 13.5.1997 skal offentlige ordregivere ved køb af varer og tjenesteydelser kræve, at enhver tilbudsgiver afgiver en erklæring på tro og love om, i hvilket omfang tilbudsgiveren har ubetalt, forfalden gæld til det offentlige i form af skatter, afgifter og bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til lovgivningen i Danmark eller det land, hvor tilbudsgiveren er etableret.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Konkurrence- og Forbrugerstyrrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk