Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=264389&B=REGIONMIDT
Udbyder
Region Midtjylland
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 23-03-2020
Time: 00:00
Læses:
Dato: 24-04-2020
Time: 12:00
IV.2.6)
I stedet for:
Dato: 31-10-2020
Læses:
Dato: 01-03-2021
IV.2.7)
I stedet for:
Dato: 23-03-2020
Time: 00:00
Læses:
Dato: 24-04-2020
Time: 12:00
Yderligere oplysninger
Tilbudsfristen ændres som følge af præciseringer i udbudsmaterialet.
Lukket veneblodprøvetagning
Region Midtjylland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190925
Postadresse: Skottenborg 26
By: Viborg
NUTS-kode: DK04
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Kontaktperson: Marie Rasmussen
E-mail: marie.rasmussen@stab.rm.dk
Telefon: +45 24995771
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
Del II: Genstand
Lukket veneblodprøvetagning
Produkter til lukket veneblodprøvetagning.
Sommerfugl med kort slange
Hospitaler i Region Midt
Produkter til lukket veneblodprøvetagning.
Sommerfugl med lang slange
Hospitaler i Region Midt
Produkter til lukket veneblodprøvetagning.
Sommerfugl med venyler til bloddyrkning
Hospitaler i Region Midt
Produkter til lukket veneblodprøvetagning.
Staseslanger, engangs
Hospitaler i Region Midt
Produkter til lukket veneblodprøvetagning.
Staseslanger, flergangs
Hospitaler i Region Midt
Produkter til lukket veneblodprøvetagning.
Lancetter med blad
Hospitaler i Region Midt
Produkter til lukket veneblodprøvetagning.
Lancetter med nål
Hospitaler i Region Midt
Produkter til lukket veneblodprøvetagning.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Området forventes genudbudt efter kontraktudløb jf. II.2.7.
Kontrakten er 4 årig, men kan opsiges af kunden efter 2 år. For nærmere oplysninger henvises til kontrakten pkt. 4.4.1.1
Der forventes indgået rammeaftale med en leverandør pr. delaftale (pkt. IV.1.3).
Udelukkelsesgrunde:
Nedenstående frivillige udelukkesgrunde finder anvendelse:
- Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet, sociallovgivningsområdet og det arbejdsretlige område, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1,
- Konkurs, insolvens, tvangsakkord uden for konkurs, en situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret, aktiver administreres af en kurator, eller erhvervsvirksomheden er indstillet, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2,
- Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 3,
- Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning, jf. Udbudslovens § 137, stk.1, nr. 4.
Tilbudsgiver har uretmæssigt forsøgt at påvirke ordregiverens beslutningsproces etc., jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 6.
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT
Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail.
Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger [Tilbudsgiver/Ansøger] sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud.
Bemærk venligst, at både ordregivers og [Tilbudsgivers/Ansøgers] handlinger logges i systemet.
Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com
Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via besked-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Samtidig klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://kfst.dk