Fakta om udbudet
Udbyder
Region Midtjylland
Udstyr til hæmatologi, blodprøver og biokemi, Regionshospitalet Randers
Region Midtjylland
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190925
Postadresse: Nørrebrogade 44, Bygning 2A, 3. sal
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK04
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Mathilde Pedersen
E-mail: mathilde.pedersen@rm.dk
Telefon: +45 22791585
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
Del II: Genstand
Udstyr til hæmatologi, blodprøver og biokemi, Regionshospitalet Randers
Udstyr til hæmatologi, samt opkobling til eksisterende flexlab-løsning og udstyrsafhængige forbrugsvarer til blodprøver og biokemi, Regionshospitalet Randers.
Regionshospitalet Randers
Udstyr til hæmatologi, samt opkobling til eksisterende flexlab-løsning og udstyrsafhængige forbrugsvarer til blodprøver og biokemi, Regionshospitalet Randers.
— uddannelsesoptioner,
— serviceoptioner,
— reservedelsoptioner,
— option på demontering bortskaffelse og tilbagekøb af eksisterende udstyr.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udstyr til hæmatologi, blodprøver og biokemi, Regionshospitalet Randers
Del VI: Supplerende oplysninger
Ordregiver annullere udbuddet, idet udbudsmaterialet er udformet uhensigtsmæssigt.
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0