Fakta om udbudet
Udbyder
Københavns Kommune - Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen
Vindere
Udbud af indsats for ledige med rocker- eller banderelationer
(28.08.2020)
Tiponi ApS
Høffdingsvej 34
2500 Valby
Udbud af indsats for ledige med rocker- eller banderelationer
(28.08.2020)
Integro A/S
Skallerupvej 219
9800 Hjørring
Udbud af indsats for ledige med rocker- eller banderelationer
(28.08.2020)
Tuwano ApS
Vandmestervej
2630 Taastrup
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 30-03-2020
Time: 13:00
Læses:
Dato: 20-04-2020
Time: 13:00
Udbud af indsats for ledige med rocker- eller banderelationer
Københavns Kommune - Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 64942212
Postadresse: Bernstorffsgade 17
By: København V
NUTS-kode: DK011
Postnummer: 1592
Land: Danmark
Kontaktperson: Christian Schiørring
E-mail: e72s@kk.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/124711839.aspx
Del II: Genstand
Udbud af indsats for ledige med rocker- eller banderelationer
Formålet med udbuddet er at indgå aftaler med kompetente leverandører om køb af indsatser efter lov om en aktiv beskæftigelsesindsats for ledige borgere med rocker- eller banderelationer i Københavns Kommune.
Der er tale om aftaler med en kontraktperiode fra 1.7.2020 til 31.12.2020, dog med mulighed for at forlængelse i op til yderligere 3½ år, hvis der træffes politisk beslutning om forlængelse af indsatsen.
Som opfølgning på bandekonflikten i 2017 besluttede beskæftigelses- og integrationsudvalget at igangsætte en styrket aktiveringsindsatsen over for ledige borgere med rocker- eller bande relationer.
Formålet er, at målgruppen hurtigere kommer i gang med job eller uddannelse og støttes til at forlade kriminalitet. Indsatsen skal desuden sikre, at de borgere med bande relationer, som ikke er motiverede for at forlade de kriminelle miljøer, reelt står til rådighed for arbejdsmarkedet.
Der efterspørges indsatser inden for flg. 2 udbudsområder:
— Hurtigt i virksomhedsplacering,
— Opkvalificering hos en leverandør.
Indsatserne skal bidrage til, at disse borgere kommer i gang med job eller uddannelse med et så højt timeomfang som muligt, og støttes til at forlade kriminalitet. Det bemærkes i den forbindelse, at det er et krav, at tilbudsgiver har de fornødne sikkerhedsforhold, der tager højde for de særlige udfordringer forbundet med borgernes rocker- eller bande relation, herunder at der vil kunne være tale om borgere fra rivaliserende grupperinger, som derfor muligvis ikke kan være i aktivering på samme lokation.
Tilbudsgiver kan byde på én eller begge områder. Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen garanterer ikke nogen minimumsomsætning i forbindelse med udbuddet.
Bemærk at der er tale om en rammeaftale med en kontraktperiode fra 1.7.2020 til 31.12.2020, med mulighed for forlængelse i op til yderligere 3½ år, hvis der træffes politisk beslutning om forlængelse af indsatsen.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver må ikke være omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 135, stk. 1 og 3, § 136, nr. 1-3 og § 137, nr. 1-6. Tilbudsgiver skal opfylde følgende krav til udøvelse af det pågældende erhverv: Tilbudsgiver skal være registreret i Det Centrale Virksomhedsregister (CVR), hvis tilbudsgiver er en dansk virksomhed. Er tilbudsgiver en udenlandsk virksomhed, skal tilbudsgiver lade sig registrere i Registret for Udenlandske Tjenesteydere (RUT). Tilbudsgiver skal opfylde følgende krav til økonomisk og finansiel formåen: Tilbudsgivers erhvervsansvarsforsikring skal have en dæknings pr. forsikringsår på minimum 500 000 DKK pr. skadebegivenhed for tingskade og 10 000 000 DKK pr. skadebegivenhed for personskade. Tilbudsgivers gennemsnitlige omsætning i de 3 seneste disponible regnskabsår eller tilbudsgivers omsætning i det seneste disponible regnskabsår skal udgøre minimum 1 000 000 DKK (ekskl. moms).
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk