23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 097-175492
Offentliggjort
21.05.2015
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Fællesindkøb Fyn på vegne af kommunerne: Faaborg-Midtfyn, Kerteminde, Langeland, Nordfyn og Nyborg

Vindere

(21.05.2015)
Se udbudsteksten.

EU-udbud 2015: Genbrughjælpemidler


Fællesindkøb Fyn på vegne af kommunerne: Faaborg-Midtfyn, Kerteminde, Langeland, Nordfyn og Nyborg

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Varer

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Fællesindkøb Fyn på vegne af kommunerne: Faaborg-Midtfyn, Kerteminde, Langeland, Nordfyn og Nyborg
Graabjergvej 3A
Att: Caroline Olesen
5856 Ryslinge
DANMARK
Telefon: +45 72531198
Mailadresse: casol@faaborgmidtfyn.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.indkobfyn.dk

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
EU-udbud 2015: Genbrughjælpemidler.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Varer

NUTS-kode DK031

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Indkøb af toilet- og badhjælpemidler, Senge, madrasser, glide- og vendesystemer samt rollatorer.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33196100, 33196200, 33141720, 33192130, 39143112

II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af
1. Pris. Vægtning 45
2. Kvalitet. Vægtning 45
3. Sortiment. Vægtning 10
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der er anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Udbudsbekendtgørelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 25-041322 af 5.2.2015

Del V: Kontrakttildeling

Kontrakt nr.: EU-udbud 2015: GenbrughjælpemidlerDelaftale nr.: 1 - Betegnelse: Delaftale 1A: Badebænk
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
30.4.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 6
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Mobilex A/S
Grønlandsvej 5
8660 Skanderborg
DANMARK

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Kontrakt nr.: EU-udbud 2015: GenbrughjælpemidlerDelaftale nr.: 2 - Betegnelse: Delaftale 1B: Badebænk, bariatri
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
30.4.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 2
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

HMN A/S
Midtager 22
2605 Brøndby

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Kontrakt nr.: EU-udbud 2015: GenbrughjælpemidlerDelaftale nr.: 3 - Betegnelse: Delaftale 2: Badetaburet med drejeskive
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
30.4.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 1
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Etac A/S
Egeskovvej 12
Horsens 8700
DANMARK

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Kontrakt nr.: EU-udbud 2015: GenbrughjælpemidlerDelaftale nr.: 4 - Betegnelse: Delaftale 3A: Mobil bade- og toiletstol
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
30.4.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 6
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Invacare A/S
Sdr. Ringvej 37
2605 Brøndby
DANMARK

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Kontrakt nr.: EU-udbud 2015: GenbrughjælpemidlerDelaftale nr.: 5 - Betegnelse: Delaftale 3B: Mobil bade- og toiletstol, bariatri
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
30.4.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 3
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Invacare A/S
Sdr. Ringvej 37
2605 Brøndby

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Kontrakt nr.: EU-udbud 2015: GenbrughjælpemidlerDelaftale nr.: 6 - Betegnelse: Delaftale 4: Mobil bade- og toiletstol med el-kipfunktion
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
30.4.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 2
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Invacare A/S
Sdr. Ringvej 37
2605 Brøndby
DANMARK

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Kontrakt nr.: EU-udbud 2015: GenbrughjælpemidlerDelaftale nr.: 7 - Betegnelse: Delaftale 5A: Mobil bade- og toiletstol med el-kipfunktion og el-hejs
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
30.4.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 3
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Borringia A/S
Hejreskovvej 18 B-C
3490 Kvistgård

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Kontrakt nr.: EU-udbud 2015: GenbrughjælpemidlerDelaftale nr.: 8 - Betegnelse: Delaftale 5B: Mobil bade- og toiletstol med el-kipfunktion og el-hejs, bariatri
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
30.4.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 1
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Dan Rehab
Messingvej 13-15
8940 Randers SV
DANMARK

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Kontrakt nr.: EU-udbud 2015: GenbrughjælpemidlerDelaftale nr.: 9 - Betegnelse: Delaftale 6: Toiletforhøjer til fastmontering
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
30.4.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 2
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Etac A/S
Egeskovvej 12
Horsens 8700
DANMARK

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Kontrakt nr.: EU-udbud 2015: GenbrughjælpemidlerDelaftale nr.: 10 - Betegnelse: Delaftale 7: Toiletsæde med armlæn til fastmontering
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
30.4.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 2
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Etac A7S
Egeskovej 12
8700 Horsens
DANMARK

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Kontrakt nr.: EU-udbud 2015: GenbrughjælpemidlerDelaftale nr.: 11 - Betegnelse: Delaftale 8: Elektrisk indstillelig plejeseng
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
30.4.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 2
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Invacare A/S
Sdr. Ringvej 37
2605 Brøndby
DANMARK

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Kontrakt nr.: EU-udbud 2015: GenbrughjælpemidlerDelaftale nr.: 12 - Betegnelse: Delaftale 9: Trykfordelende skummadras, helmadras, tryksårs kategori 2
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
30.4.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 5
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Invacare A/S
Sdr. ringvej 37
2605 Brøndby

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Kontrakt nr.: EU-udbud 2015: GenbrughjælpemidlerDelaftale nr.: 13 - Betegnelse: Delaftale 10: Trykfordelende skummadras i kombination med vekseltryk, helmadras
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
30.4.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 3
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Invacare A/S
Sdr. Ringvej 37
2605 Brøndby
DANMARK

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Kontrakt nr.: EU-udbud 2015: GenbrughjælpemidlerDelaftale nr.: 14 - Betegnelse: Delaftale 11: Trykafslastende luftmadras, vekseltryk, helmadras
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
30.4.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 4
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Zibo Athene A/S
Præstemarksvej 67
8700 Horsens
DANMARK

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Kontrakt nr.: EU-udbud 2015: GenbrughjælpemidlerDelaftale nr.: 15 - Betegnelse: Delaftale 15: Trykaflastende luftmadras, vekseltryk, topmadras
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
30.4.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 3
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Invacare A/S
Sdr. Ringvej 37
2605 Brøndby

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Kontrakt nr.: EU-udbud 2015: GenbrughjælpemidlerDelaftale nr.: 16 - Betegnelse: Delaftale 13: Glidelagen
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
30.4.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 2
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Etac A/S
Egeskovvej 12
8700 Horsens
DANMARK

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Kontrakt nr.: EU-udbud 2015: GenbrughjælpemidlerDelaftale nr.: 17 - Betegnelse: Delaftale 17: Helt vendelagen med polstring
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
30.4.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 4
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Etac A/S
Egeskovvej 12
8700 Horsens
DANMARK

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Kontrakt nr.: EU-udbud 2015: GenbrughjælpemidlerDelaftale nr.: 18 - Betegnelse: Delaftale 15: Todelt vendelagen med polstring
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
30.4.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 4
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Master Care
Sofienlystvej 3
8340 Malling
DANMARK

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Kontrakt nr.: EU-udbud 2015: GenbrughjælpemidlerDelaftale nr.: 19 - Betegnelse: Delaftale 16: Rollator
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
30.4.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 5
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Invacare A/S
Sdr. Ringvej 37
2605 Brøndby
DANMARK

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Kontrakt nr.: EU-udbud 2015: GenbrughjælpemidlerDelaftale nr.: 20 - Betegnelse: Delaftale 17: Rollator sideværtssammenklappelig
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
30.4.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 6
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Handicare A/S
Park Alle 289G
Brøndby 2605
DANMARK

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Kontrakt nr.: EU-udbud 2015: GenbrughjælpemidlerDelaftale nr.: 21 - Betegnelse: Delaftale 18: Rollator terræn
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
30.4.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 4
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

HMN A/S
Midtager 22
2605 Brøndby
DANMARK

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
Fællesindkøb Fyn er et indkøbsfællesskab som udbyder på vegne af kommunerne Faaborg-Midtfyn, Kerteminde, Langeland, Nordfyn og Nyborg.
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Langelinie Allé 17
2100 København
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk

Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 47711500

VI.3.2) Indgivelse af klager
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 47711500

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
18.5.2015

Send til en kollega

0.047