Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=266756&B=AMGROS
Udbyder
AMGROS I/S
Opdateringer
Del ll
Placering af det tekst, der skal ændres:ll.2.4
I stedet for:
Amgros og ekspertgruppen inviterer til markedsdialog med leverandørpræsentationer den 25. eller 26. maj 2020. Inden markedsdialogen skal leverandøren besvare spørgsmål om samhandel med Færøerne, spørgsmål om bæredygtige tiltag samt spørgsmål om leveringer. Svarene afgives i EU-Supply, og forventes besvaret senest 2 uger før markedsdialogen, hvilket er senest mandag den 11. maj 2020 kl. 12.00. Er spørgsmålene ikke besvaret, opfattes det som et ønske om, at leverandøren ønsker at tilbagetrække sin tilmelding til markedsdialogen.
Præsentationen den 25. eller 26. maj 2020 skal indledningsvis beskrive jeres nyeste og/eller mest avancerede tekniske funktioner i dag, og hvad I
forventer at lancere i den nærmeste fremtid. Fokus skal være på at beskrive, hvordan disse tekniske funktioner konkret fungerer, og hvilke
fordele de giver patienten.
I forlængelse heraf beder vi jer komme med konkrete forslag til tekniske mindstekrav, der kan være med til at definere et højere teknologisk niveau
for sortimentet under det kommende høreapparatudbud. Disse konkrete forslag bedes tage udgangspunkt i en generisk beskrivelse af, hvad de
pågældende tekniske funktioner kan. Præsentationen skal afholdes på dansk, og skal gerne afholdes af en fagperson med teknisk indsigt.
Læses:
Amgros og ekspertgruppen inviterer til markedsdialog med leverandørpræsentationer den 29. eller 30. juni 2020. Inden markedsdialogen skal leverandøren besvare spørgsmål om samhandel med Færøerne, spørgsmål om bæredygtige tiltag samt spørgsmål om leveringer. Svarene afgives i EU-Supply, og forventes besvaret senest mandag den 11. maj 2020 kl. 12.00, hvilket også er tilmeldingsfristen til markedsdialogen. Er spørgsmålene ikke besvaret tildeles leverandøren ikke en præsentationstid.
Præsentationen den 29. eller 30. juni 2020 skal indledningsvis beskrive jeres nyeste og/eller mest avancerede tekniske funktioner i dag, og gerne hvad I forventer at lancere i den nærmeste fremtid. Fokus skal være på at beskrive, hvordan disse tekniske funktioner konkret fungerer, og hvilke
fordele de giver patienten.
I forlængelse heraf beder vi jer komme med konkrete forslag til tekniske mindstekrav, der kan være med til at definere et højere teknologisk niveau
for sortimentet under det kommende høreapparatudbud. Disse konkrete forslag bedes tage udgangspunkt i en generisk beskrivelse af, hvad de
pågældende tekniske funktioner kan. Præsentationen skal afholdes på dansk, og skal gerne afholdes af en fagperson med teknisk indsigt.
Markedsdialog/leverandørpræsentation udbud på høreapparater
AMGROS I/S
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 1447 9880
Postadresse: Dampfærgevej 27-29
By: København Ø
NUTS-kode: DK
Postnummer: 2100
Land: Danmark
Kontaktperson: Lisbeth Kjems Christensen
E-mail: haudbud@amgros.dk
Telefon: +45 24286720
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.amgros.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/284126
Del II: Genstand
Markedsdialog/leverandørpræsentation udbud på høreapparater
Amgros er et interessentskab med de 5 regioner som interessenter. Amgros varetager udbud og indkøb af høreapparater på regionernes vegne, så der kan foretages indkøb til de offentlige klinikker og andre, der ordinerer og tilpasser høreapparater for det offentlige. Amgros vil som led i at forberede det kommende høreapparatudbud bedst muligt gennemføre en markedsdialog med leverandørpræsentationer, hvor alle relevante markedsaktører opfordres til at præsentere deres relevante produkter. Læs venligst invitationen grundigt inden tilmelding til markedsdialogen.
København Ø
Amgros og ekspertgruppen inviterer til markedsdialog med leverandørpræsentationer den 25. eller 26. maj 2020. Inden markedsdialogen skal leverandøren besvare spørgsmål om samhandel med Færøerne, spørgsmål om bæredygtige tiltag samt spørgsmål om leveringer. Svarene afgives i EU-Supply, og forventes besvaret senest 2 uger før markedsdialogen, hvilket er senest mandag den 11. maj 2020 kl. 12.00. Er spørgsmålene ikke besvaret, opfattes det som et ønske om, at leverandøren ønsker at tilbagetrække sin tilmelding til markedsdialogen.
Præsentationen den 25. eller 26. maj 2020 skal indledningsvis beskrive jeres nyeste og/eller mest avancerede tekniske funktioner i dag, og hvad I forventer at lancere i den nærmeste fremtid. Fokus skal være på at beskrive, hvordan disse tekniske funktioner konkret fungerer, og hvilke fordele de giver patienten.
I forlængelse heraf beder vi jer komme med konkrete forslag til tekniske mindstekrav, der kan være med til at definere et højere teknologisk niveau for sortimentet under det kommende høreapparatudbud. Disse konkrete forslag bedes tage udgangspunkt i en generisk beskrivelse af, hvad de pågældende tekniske funktioner kan. Præsentationen skal afholdes på dansk, og skal gerne afholdes af en fagperson med teknisk indsigt.
Vi opfordrer til at læse invitationen grundigt, hvor måden hvorpå man tilmelder sig samt tidsfrist også er beskrevet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Uddybende information vedrørende markedsdialogen findes i den tilgængelige invitation, der kan downloades. Læs venligst denne grundigt inden tilmelding.