Fakta om udbudet
Udbyder
Region Nordjylland
Genudbud af delaftale 8 - stockinette
Region Nordjylland
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190941
Postadresse: Niels Bohrs Vej 30
By: Aalborg Ø
NUTS-kode: DK05
Postnummer: 9220
Land: Danmark
Kontaktperson: Mette Eriksen
E-mail: mette.e@rn.dk
Telefon: +45 24893177
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.rn.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/252785
Postadresse: https://www.rm.dk/
By: Viborg
NUTS-kode: DK04
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Kontaktperson: Anders Dalsgaard
E-mail: Anders.Dalsgaard@stab.rm.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.rm.dk/
By: Sorø
NUTS-kode: DK02
Land: Danmark
Kontaktperson: Jesper Damgaard Schwartzbach
E-mail: jeds@regionsjaelland.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionsjaelland.dk/
By: Vejle
NUTS-kode: DK03
Land: Danmark
E-mail: Thilde.Bach.Hansen@rsyd.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk/
Del II: Genstand
Genudbud af delaftale 8 - stockinette
Efter endt udbud af gips, polster og bandage genudbydes delaftale 8 - stockinette.
Efter endt udbud af gips, polster og bandage genudbydes delaftale 8 - stockinette.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Genudbud af delaftale 8 - Stockinette
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Præcise oplysninger om klagefrist(er):
Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4
Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/klagevejledning/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk