Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=257672&B=RS
Udbyder
Region Sjælland
Vindere
2: Blodtryksmanchet, single patient use, omkreds 15-55 cm
(02.09.2020)
Mediq Danmark A/S
Kornmarksvej 15-19
2605 Brøndby
1:Blodtryksmanchet, flergangs, omkreds 15-55 cm
(02.09.2020)
Mediq Danmark A/S
Kornmarksvej 15-19
26050 Brøndby
2A:Blodtryksmanchet, single patient use, omkreds 3,5-16 cm
(02.09.2020)
Vicare Medical A/S
Birkerød Kongevej 150N
3460 Birkerød
3A: Digitale termometre anden løsning
(02.09.2020)
OneMed A/S
P.O. Pedersensvej 16
8200 Aarhus N
4: Termometre Single patient use
(02.09.2020)
OneMed A/S
P.O. Pedersens Vej 16
8200 Aarhus N
3: Digitale termometre (oral, rectal, axi og ørel)
(02.09.2020)
OneMed A/S
P.O. Pedersens vej 16
8200 Aarhus N
Opdateringer
Udbud af termometre og blodtryksmanchetter
Region Sjælland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02
Postnummer: 4180
Land: Danmark
Kontaktperson: Pernille Haugaard
E-mail: pehau@regionsjaelland.dk
Telefon: +45 93567915
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
Del II: Genstand
Udbud af termometre og blodtryksmanchetter
Udbuddet vedrører indkøb af blodtryksmanchetter og termometre til samtlige af Region Sjællands omfattede sygehusenheder og institutioner.
Udbuddet er opdelt i 6 delaftaler:
1) Delaftale 1: Blodtryksmanchet, flergangs
2) Delaftale 2: Blodtryksmanchet, single patient use
3) Delaftale 2A: Blodtryksmanchet, single patient use - børn
4) Delaftale 3: Digital termometer, flergangs, oral, rectal, axil og øre
5) Delaftale 3A: Digital termometer, flergangs, anden digitale løsning
6) Delaftale 4: Digital termometer, single patient use.
Sjælland
Region Sjælland udbyder kontrakt af levering af blodtryksmanchetter og digital termometre. Kontrakten løber i 2 år med mulighed for forlængelse på 2 x 1 år. Kontrakten beløber sig til ca. 4,5 mio. DKK i hele perioden. Der er tale om levering til samtlige Region Sjællands sygehusenheder/hospitalsenheder og institutioner.
Der er mulighed for forlængelse i 2 x 1 år.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Menneskerettigheder m.v. - der stilles i kontrakten krav om, at leverandørens ydelser skal leveres med respekt for nationale og internationale love og regler vedrørende menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder, miljø og antikorruption.
Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 17.
Del IV: Procedure
Det vil ikke være muligt for tilbudsgiver at overvære åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnerens Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og § § 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk