23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 100-182021
Offentliggjort
27.05.2015
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Køge Kommune

Vindere

Område 1

(14.10.2015)
House of Waldorf ApS
Dalgas Boulevard 59
2000 Frederiksberg

Område 2

(15.10.2015)
House of Waldorf ApS
Dalgas Boulevard 59
2000 Frederiksberg

EU udbud af parykker.


Køge Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Køge Kommune
99999999
Torvet 1
Att: Pia Blak
4600 Køge
DANMARK
Telefon: +45 56672129
Mailadresse: pia.blak@koege.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.koege.dk

Internetadresse for køberprofilen: http://eu.eu-supply.com/ctm/Supplier/CompanyInformation/Index/194986

Elektronisk adgang til oplysninger: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=143744&B=FUS

Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=143744&B=FUS

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Sundhed
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne

Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: ja

Faxe Kommune
Frederiksgade 9
4690 Haslev
DANMARK

Greve Kommune
Rådhusholmen 10
2670 Greve
DANMARK

Guldborgsund Kommune
Parkvej 37
4800 Guldborgsund
DANMARK

Holbæk Kommune
Kanalstræde 2
4300 Holbæk
DANMARK

Lejre Kommune
Lejrevej 15
4320 Lejre
DANMARK

Køge Kommune
Torvet 1
4600 Køge
DANMARK

Odsherred Kommune
Nyvej 22
4573 Højby
DANMARK

Roskilde Kommune
Rådhusbuen 1
4000 Roskilde
DANMARK

Ringsted Kommune
Sct. Bendtsgade 1
4100 Ringsted
DANMARK

Slagelse Kommune
Rådhuspladsen 11
4200 Slagelse
DANMARK

Solrød Kommune
Solrød Center 1
2680 Solrød Strand
DANMARK

Stevns Kommune
Hovedgaden 46
4652 Hårlev
DANMARK

Sorø Kommune
Rådhusvej 8
4180 Sorø
DANMARK

Vordingborg Kommune
Valdemarsgade 43
4760 Vordingborg
DANMARK

Næstved Kommune
Rådmandshaven 20
4700 Næstved
DANMARK

Kalundborg Kommune
Holbækvej 141B
4400 Kalundborg
DANMARK

 

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
EU udbud af parykker.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Varer
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: N/A.

NUTS-kode DK02

II.1.3) Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale
II.1.4) Oplysninger om rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør

Rammeaftalens varighed

Varighed i år: 4

Anslået samlet værdi af indkøbene i hele rammeaftalens løbetid

Anslået værdi eksklusive moms: 2 000 000 DKK
II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Fællesudbud Sjælland (FUS) udbyder parykker til 16 kommuner på Sjælland.
II.1.6) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33711630

II.1.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.1.8) Delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: ja
Der kan afgives bud på en eller flere delaftaler
II.1.9) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2) Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1) Samlet mængde eller omfang:
Kommune Bevillinger kvinder Bevillinger mænd Omsætning DKK pr. år
Køge 22 5 252 092,40 DKK
Lejre 6 0 38 287,50 DKK
Kalundborg 39 5 184 611 DKK
Greve 41 8 187 000,14 DKK
Solrød 11 0 88 057 DKK
Sorø 5 0 33 133 DKK
Ringsted 15 1 86 926 DKK
Guldborgsund 22 4 111 920 DKK
Vordingborg 38 0 114 284 DKK
Stevns 13 1 92 418 DKK
Faxe 21 3 189 358,83 DKK
Slagelse 32 9 248 763 DKK
Næstved 87 3 205 300 DKK
Roskilde 33 1 308 571 DKK
Odsherred 14 0 234 822,50 DKK
Holbæk 36 4 437 150,53 DKK.
II.2.2) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.3) Oplysninger om forlængelse
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.3) Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse
Varighed i måneder: 048 (fra tildeling af kontrakten)

Oplysninger om delaftaler

Delaftale nr.: 1Betegnelse: Område 1
1) Kort beskrivelse
Delområde 1 dækker følgende kommuner:
Solrød Kommune, Greve Kommune, Stevns Kommune, Køge Kommune, Fakse Kommune samt Roskilde Kommune.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33711630

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 48 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 2Betegnelse: Område 2
1) Kort beskrivelse
Delområde 2 dækker følgende kommuner:
Vordingborg Kommune og Guldborgsund Kommune.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33711630

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 48 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 3Betegnelse: Område 3
1) Kort beskrivelse
Delområde 3 dækker følgende kommuner:
Slagelse Kommune, Sorø Kommune, Ringsted Kommune samt Næstved Kommune.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33711630

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 48 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 5Betegnelse: Område 4
1) Kort beskrivelse
Delområde 4 dækker følgende kommuner:
Odsherred Kommune, Holbæk Kommune, Kalundborg Kommune samt Lejre Kommune.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33711630

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 48 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
Der kræves ingen sikkerhedsstillelse eller garantier.
III.1.2) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
Betalingsbetingelserne er 30 dage netto fra leverandørens afsendelse af fyldestgørende faktura, dog tidligst efter levering.
Kunden er ikke forpligtet til at betale før korrekt faktura er modtaget jf. punkt 18 i rammeaftalen.
III.1.3) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
III.1.4) Andre særlige vilkår
Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten: nej
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Kundeservice skal ydes af kvalificeret personale, som har relevant faglig erfaring og kan kommunikere på letforståeligt dansk. Disse skal yde kundeservice og rådgivning, både ved telefoniske og personlige henvendelser, vedrørende valg af brystproteserne og vejledning og vedligeholdelse i brugen af disse.
Ved rådgivning og afprøvning skal der på forlangende stilles kvindeligt personale til rådighed.
Det skal som minimum sikres, at leverandøren er til rådighed med telefonisk vejledning og bistand indenfor butiks åbningstider, samt via e-mail.
III.2.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Alle nøgletal skal angives for de seneste 3 disponible regnskabsår og angives i DKK jf. udbudsbilag 2.
III.2.3) Teknisk kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:
Som dokumentation for tilbudsgivers faglige kvalifikationer skal tilbudsgiver angive de betydeligste opgaver af lignende karakter inden for de sidste 2 år.
Ved opgaver af lignende karakter forstås: levering af parykker.
Tilbudsgiver skal i så korrekt form som muligt beskrive, hvorledes tidligere lignende opgaver er blevet løst. I det omfang virksomheden har anvendt underleverandører, skal anvendelsen af disse underleverandører ligeledes beskrives eksplicit, herunder underleverandørernes rolle og samarbejde.
III.2.4) Oplysning om reserverede kontrakter
III.3) Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1) Oplysninger om en bestemt profession
Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession: nej
III.3.2) Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen
Juridiske personer bør anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen: nej

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.1.2) Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
IV.1.3) Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Laveste pris
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:
14459
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
nej
IV.3.3) Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter
Skal der betales for dokumenterne?: nej
IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
2.7.2015 - 12:00
IV.3.5) Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage
IV.3.6) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
dansk.
IV.3.7) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 006 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.3.8) Åbning af bud
Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.3) Yderligere oplysninger
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: kluf@rst.dk
Telefon: +45 35291095

VI.4.2) Indgivelse af klager
VI.4.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Klagenævnet for Udbud
Langelinie Allé 17
2100 København Ø
Mailadresse: kluf@erst.dk
Telefon: +45 35291095

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
22.5.2015

Send til en kollega

0.047