23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 100-182052
Offentliggjort
27.05.2015
Udbudstype
Begrænset udbud

Udbyder

Lyngby-Taarbæk Kommune

Vindere

Teknisk udstyr til ny tandklinik på Lindegårdsskolen

(03.12.2015)
Dent Support A/S
Mandal Allé 12B
5500 Middelfart

Teknisk udstyr til ny tandklinik på Lindegårdsskolen.


Lyngby-Taarbæk Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Lyngby-Taarbæk Kommune
11715311
Rådhuset, Lyngby Torv 17
Att: Martin Skoulund Larsen
2800 Kongens Lyngby
DANMARK
Telefon: +45 45973000
Mailadresse: marsl@ltk.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.ltk.dk

Internetadresse for køberprofilen: http://eu.eu-supply.com/ctm/Supplier/CompanyInformation/Index/157608

Elektronisk adgang til oplysninger: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=144994&B=LTK

Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=144994&B=LTK

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Teknisk udstyr til ny tandklinik på Lindegårdsskolen.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Varer
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Kongens Lyngby.

NUTS-kode DK012

II.1.3) Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører en offentlig kontrakt
II.1.4) Oplysninger om rammeaftale
II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Udbuddet omfatter teknisk udstyr til tandklinik herunder ca. 13 tandlægestole (units), inventar til 15 tandklinikker og 1 sterilisation, vandrensningsanlæg, røntgen, kompressorer, sugemotorer, vaskemaskine og tørretumbler. Aftalen indebærer levering og montering heraf, flytning af 2 units plus bistand ved planlægning og installation af tandklinik.
II.1.6) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33192410, 33111500, 33130000, 33192400

II.1.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.1.8) Delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej
II.1.9) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2) Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1) Samlet mængde eller omfang:
Udbuddet omfatter teknisk udstyr til tandklinik herunder ca. 13 tandlægestole (units), inventar til 15 tandklinikker og 1 sterilisation, vandrensningsanlæg, røntgen, kompressorer, sugemotorer, vaskemaskine og tørretumbler. Aftalen indebærer levering og montering heraf, flytning af 2 units plus bistand ved planlægning og installation af tandklinik.
II.2.2) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af disse optioner: Minimumsoption på serviceaftale.
Minimumsoption på eftersyn.
II.2.3) Oplysninger om forlængelse
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.3) Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
III.1.2) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.1.3) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
III.1.4) Andre særlige vilkår
Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten: nej
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: — Oplysning om firmanavn, firmaadresse, CVR nr., kontaktpersoner og kontaktoplysninger, jf. vedlagte skabelon Bilag 1 Anmodning om prækvalifikation.
— Underskrevet erklæring på tro og love vedr. overholdelse af udelukkelsesgrunde, jf. art 45 i Europa-Parlamentet og Rådets direktiv nr. 2004/18/EF af 31.3.2004, jf. vedlagte skabelon Bilag 2.
— Udfyldt og underskrevet erklæring på tro og love vedr. ubetalt, forfalden gæld til det offentlige, jf. vedlagte skabelon Bilag 3.
Såfremt leverandøren er en sammenslutning af virksomheder, et konsortium eller lignende, skal ovennævnte oplysninger angives for hver af virksomhederne.
III.2.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: — Oplysning om ansøgerens økonomiske forhold i form af nøgletal for de seneste tilgængelige tre regnskabsår for omsætning, resultat og egenkapital, jf. vedlagte skabelon Bilag 4.
Såfremt leverandøren er en sammenslutning af virksomheder, et konsortium eller lignende, skal ovennævnte oplysninger angives for hver af virksomhederne.
III.2.3) Teknisk kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:
— Forelæggelse af en liste over de betydeligste tilsvarende leverancer, ansøgeren har udført de seneste 3 år (referenceliste), med angivelse af omfang og tidspunkt for levering samt oplysning om ordregiver, herunder navn og kontaktdata på kontaktperson hos ordregiveren, jf. vedlagte skabelon Bilag 5 Ansøgers referencer.
Såfremt leverandøren er en sammenslutning af virksomheder, et konsortium eller lignende, skal ovennævnte oplysninger angives for hver af virksomhederne.
III.2.4) Oplysning om reserverede kontrakter
III.3) Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1) Oplysninger om en bestemt profession
Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession: nej
III.3.2) Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen
Juridiske personer bør anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen: nej

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Begrænset
IV.1.2) Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindsteantal 3: og største antal 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal kandidater: Der vil ved udvælgelsen blive lagt vægt på ansøgernes personlige forhold, økonomiske/finansielle og tekniske kapacitet, som dokumenteret. Der vil særligt blive lagt vægt på hvilke ansøgere, der har den bedste og mest relevant erfaring i forhold til den udbudte opgave.
IV.1.3) Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de kriterier, der er anført i specifikationerne, i opfordringen til at afgive bud eller til at forhandle eller i det beskrivende dokument
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:
Teknisk udstyr til tandklinik.
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
nej
IV.3.3) Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter
Skal der betales for dokumenterne?: nej
IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
25.6.2015 - 12:00
IV.3.5) Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage
IV.3.6) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
dansk.
IV.3.7) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.3.8) Åbning af bud

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.3) Yderligere oplysninger
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
VI.4.2) Indgivelse af klager
VI.4.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
22.5.2015

Send til en kollega

0.078