23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 100-182566
Offentliggjort
27.05.2015
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Silkeborg Kommune

Invitation til teknisk dialog i forbindelse med drift af 2 plejecenter


Silkeborg Kommune

Vejledende forhåndsmeddelelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Silkeborg Kommune
Søvej 1
Kontaktpunkt(er): Tolstrup og Hvilsted
Att: Kristian Ax
8600 Silkeborg
DANMARK
Mailadresse: kontakt@tohv.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://silkeborgkommune.dk/

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Sundhed
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II.B: Kontraktens genstand (Varer eller tjenesteydelser)

II.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Invitation til teknisk dialog i forbindelse med drift af 2 plejecenter.
II.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted
Tjenesteydelseskategori nr. 25: Sundheds- og socialvæsen

NUTS-kode DK042

II.3) Oplysninger om rammeaftale
II.4) Kort beskrivelse af arten og mængden eller værdien af varerne eller tjenesteydelserne:
Silkeborg Kommune har til hensigt at udbyde drift af 2 af kommunens plejecentre.
Udbuddet omfatter Sandgårdsparken, Kjellerup og Solgården, Sjøres, Kjellerup.
Som en del af beslutningsgrundlaget og som inspiration til det kommende udbud inviteres interesserede leverandører til dialog herom.
Denne indledende og uforpligtende dialog har til formål at belyse markedet for drift af plejecenter såvel som de nærmere specifikke forhold for opgavens udførsel herunder eksempelvis:
— personlig pleje
— praktisk hjælp
— sundhedsfaglige ydelser
— hverdagsrehabilitering.
Samlet set er det formålet med dialogen, at et kommende udbud i størst muligt omfang forener kommunernes ønsker, krav og budgetmæssige rammer med markedets formåen.
Det skal understreges, at der er tale om en indledende uforpligtende dialog med markedet.
II.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

85000000, 85144100, 85311100, 85311200

II.6) Planlagt startdato for tildelingsprocedurerne
II.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.8) Yderligere oplysninger:
Markedsdialogen gennemføres af rådgivningsvirksomheden Tolstrup og Hvilsted i samarbejde med Silkeborg Kommune.

Interesserede leverandører bedes kontakte Tolstrup og Hvilsted på mail: kontakt@tohv.dk senest primo juli 2015, og gerne tidligere. Mødetidspunkt aftales efter modtagelse af interessetilkendegivelse. Dialogmøder forventes gennemført løbende i juni, juli og august 2015.

Afhængig af antallet af interessetilkendegivelser forbeholder Silkeborg Kommune v/Tolstrup og Hvilsted sig ret til ikke at afholde dialogmøder med alle interesserede. Det skal understreges, at deltagelse i dialogmøde ikke er en forudsætning for at kunne afgive tilbud på et kommende udbud.

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) Oplysning om reserverede kontrakter

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Oplysninger om den generelle lovramme
VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
22.5.2015

Send til en kollega

0.047