Fakta om udbudet
Udbyder
Haderslev Kommune
Vindere
Specialtandlægeydelser for Haderslev Kommune 2020-2029 fornyet udbud april 2020
(09.07.2020)
Specialtandklinikken Sønderjylland
Haderslevvej 52
6200 Aabenraa
Specialtandlægeydelser for Haderslev Kommune 2020-2029 fornet udbud april 2020
Haderslev Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189757
Postadresse: Gåskærgade 26-28
By: Haderslev
NUTS-kode: DK032
Postnummer: 6100
Land: Danmark
Kontaktperson: Majbritt Frødstrup
E-mail: mare@haderslev.dk
Telefon: +45 21621870
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.haderslev.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/337815
Del II: Genstand
Specialtandlægeydelser for Haderslev Kommune 2020-2029 fornet udbud april 2020
Udbuddet vedrører levering af specialtandlægeydelser i form af 40 ortodontiske behandlinger pr. år til borgere i Haderslev Kommune. Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. udbudslovens afsnit III indkøb af sociale og andre specifikke tjenesteydelser over tærskelværdien (Lov nr. 1564 af 15.12.2015),
Udbuddet vedrører levering af specialtandlægeydelser i form af 40 ortodontiske behandlinger pr år til borgere i Haderslev Kommune Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. udbudslovens afsnit III Indkøb af sociale og andre specifikke tjenesteydelser over tærskelværdien (Lov nr. 1564 af 15. december 2015),
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Leverandørens resultat før skat skal være positiv i gennemsnit over de seneste 3 regnskabsår. Leverandørens egenkapital skal være positiv i gennemsnit over de seneste 3 afsluttede regnskabsår. Leverandøren skal råde over minimum én uddannet specialtandlæge i ortodonti. Leverandøren skal udfylde referenceliste over de betydeligste sammenlignelige leverancer indenfor de seneste 3 år med beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner. Leverandøren, som står til at vinde udbuddet må påregne at opgivne reference bliver kontaktet af Haderslev Kommunes overtandlæge eller Haderslev Kommune kontrakt og udbuds-specialist, som vil spørge ind til referencens generelle tilfredshed med leverandørens udførte behandlinger samt om det generelle samarbejde. Hvis en given leverandør får et negativt skudsmål, vil dette indgå i den samlede vurdering af leverandørens egnethed.
Uddannet specialtandlæge.
Del IV: Procedure
1) Pris: 40 %
2) Afstand til privat klinik: 30 %
3) Specialtandlæge tilstedeværelse på klinikken ud over minimumskrav jf. kravspecifikationens punkt A 3.: 30 %.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk