WSA med stor nylancering
Høreapparatkoncernen WS Audiology er klar med en ny produktplatform i Widex-brandet, der er koncernens næststørste varemærke.
Den nye lancering får navnet Widex Allure og kommer med en cloudbaseret tilpasningssoftware.
- Med den nye W1-chip og Precision Hearing Technology afbalancerer Allure klar tale med naturlig opmærksomhed for at hjælpe brugerne med ubesværet at fordybe sig i verden omkring dem, skriver WS Audiology blandt andet om lanceringen.
Nøglefunktioner i den nye høreapparatplatform er ifølge WS Audiology præcis lydkvalitet, problemfri overgange mellem lydbilleder og en forbedret oplevelse i støjende situationer.
- Vi er meget stolte over at kunne introducere Widex Allure, som repræsenterer en transformativ forandring og en klar forskel i høreteknologiens ydeevne, siger Adina Bahcevanii, der er chef for Widex-brandet hos WS Audiology.
- Allure leverer krystalklar tale, samtidig med at brugerne kan fordybe sig fuldt ud i lyden fra deres omgivelser, hvilket giver den mest naturlige høreoplevelse til dato, fortsætter hun.
Det første høreapparat på den nye platform bliver Widex Allure RIC RD, og her kan audiologerne få glæde af det første helt cloudbaserede tilpasningssystem, Widex Compass Cloud. Det giver også mulighed for at tilpasse software og brugeroplevelse løbende, fordi der er tale om en cloudbaseret løsning.
- Widex Allure og Widex Compass Cloud repræsenterer vores engagement i All-in-One Audiology, en række teknologier og funktioner, der giver sundhedspersonale og deres kunder en intuitiv og strømlinet arbejdsgang med en forenklet konfiguration af tilpasningen, siger Adina Bahcevanii.
Widex Allure-platformen afløser Widex SmartRIC, der blev introduceret i starten af sidste år.
.\\˙ MarketWire