Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Fællesindkøb Fyn
Vindere
Delaftale 1: Levering af voksenbleer til Langeland og Nyborg Kommuner
(29.03.2021)
Abena A/S
Aabenraa
Opdateringer
EU-Udbud 2020: Levering af voksenbleer
Fællesindkøb Fyn
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188645
Postadresse: Faaborgvej 19
By: Gislev
NUTS-kode: DK031
Postnummer: 5854
Land: Danmark
Kontaktperson: Thea Twisttmann Ebsen
E-mail: tebse@fmk.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/130146252.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.indkobfyn.dk/
By: Ringe
NUTS-kode: DK031
Land: Danmark
E-mail: fmk@fmk.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.fmk.dk
By: Kerteminde
NUTS-kode: DK031
Land: Danmark
E-mail: kommune@kerteminde.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.kerteminde.dk
By: Rudkøbing
NUTS-kode: DK031
Land: Danmark
E-mail: post@langelandkommune.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.langelandkommune.dk
By: Bogense
NUTS-kode: DK031
Land: Danmark
E-mail: post@nordfynskommune.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.nordfynskommune.dk
By: Nyborg
NUTS-kode: DK031
Land: Danmark
E-mail: kommune@nyborg.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.nyborg.dk
Del II: Genstand
EU-Udbud 2020: Levering af voksenbleer
Udbuddet omhandler levering af voksenbleer, fikseringsmateriale samt underlag. Det retter sig mod bevillinger efter servicelovens bestemmelser og kommunens hjemmepleje.
Delaftale 1: Levering af voksenbleer til Langeland og Nyborg Kommuner
Delaftalen omhandler levering af voksenbleer, fikseringsmateriale samt underlag til Langeland og Nyborg Kommuner. Aftalen retter sig mod bevillinger efter servicelovens bestemmelser og kommunens hjemmepleje. Den årlige omsætning på rammeaftalen estimeres til at udgøre 1,8 mio. DKK. Delaftale 1 tildeles på baggrund af tildelingskriteriet 'Pris' iht. udbudsbetingelsernes pkt. 2.3. Delaftalen udgøres af sammenlagt 1.147 bevillinger.
Bemærk at der i forhold til denne delaftale skal leveres vareprøver til brug for vurdering af konditionsmæssighed.
Delaftale 2: Levering af voksenbleer til Faaborg-Midtfyn, Kerteminde og Nordfyns Kommuner
Delaftalen omhandler levering af voksenbleer, fikseringsmateriale samt underlag til Faaborg-Midtfyn, Kerteminde og Nordfyns Kommuner. Aftalen retter sig mod bevillinger efter servicelovens bestemmelser og kommunens hjemmepleje. Den årlige omsætning på rammeaftalen estimeres til at udgøre 4,8 mio. DKK. Delaftale 2 tildeles på baggrund af tildelingskriteriet 'Bedste forhold mellem pris og kvalitet' iht. udbudsbetingelsernes pkt. 2.3. Delaftalen udgøres af sammenlagt 2 755 bevillinger.
Bemærk at der i forhold til denne delaftale skal leveres vareprøver til brug for vurdering af konditionsmæssighed, evaluering af det kvalitativt underkriterie og afprøvning i forhold til beregning af underkriteriet vedrørende totaløkonomi.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal oplyse sin egenkapital for det seneste afsluttede årsregnskab. Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver ved afslutningen af det seneste regnskabsår havde en positiv egenkapital på minimum 5 000 000 DKK. Har tilbudsgiver ikke afsluttet noget regnskabsår, er det et minimumskrav, at tilbudsgiver kan dokumentere ved balance fra tilbudsgivers bogholderi, at tilbudsgiver har den forholdsmæssige fornødne positive egenkapital på 5 000 000 DKK. Balancen skal være attesteret af en uafhængig revisor.
Gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 10 000 000 DKK.
Tilbudsgiver skal oplyse sin egenkapital for det seneste afsluttede årsregnskab. Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver ved afslutningen af det seneste regnskabsår havde en positiv egenkapital på minimum 5 000 000 DKK. Har tilbudsgiver ikke afsluttet noget regnskabsår, er det et minimumskrav, at tilbudsgiver kan dokumentere ved balance fra tilbudsgivers bogholderi, at tilbudsgiver har den forholdsmæssige fornødne positive egenkapital på 5 000 000 DKK. Balancen skal være attesteret af en uafhængig revisor.
Gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 10 000 000 DKK.
Referenceliste med angivelse af minimum 2 og maksimalt 3 sammenlignelige leverancer med hvem tilbudsgiver har en igangværende kontrakt eller en kontrakt der er afsluttet inden for de sidste 3 år, for så vidt angår levering af voksenbleer samt konsulentydelser. Kontaktperson (navn, tlf.nr., e-mail) for hver enkelt reference skal angives. Med sammenlignelige referencer menes referencer til hvem tilbudsgiver har solgt samme produkter/ydelser som produkterne/ydelserne på den udbudte aftale, og hvor volumen på aftalen på årsbasis er ca. den samme (eller højere) som på den udbudte delaftale.
Referenceliste med angivelse af minimum 2 og maksimalt 3 sammenlignelige leverancer med hvem tilbudsgiver har en igangværende kontrakt eller en kontrakt der er afsluttet inden for de sidste 3 år, for så vidt angår levering af voksenbleer samt konsulentydelser. Kontaktperson (navn, tlf.nr., e-mail) for hver enkelt reference skal angives. Med sammenlignelige referencer menes referencer til hvem tilbudsgiver har solgt samme produkter/ydelser som produkterne/ydelserne på den udbudte aftale, og hvor volumen på aftalen på årsbasis er ca. den samme (eller højere) som på den udbudte delaftale.
Del IV: Procedure
Tilbuddene åbnes via Mercells udbudsportal efter tilbudsfristens udløb. Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen af tilbuddene.
Tilbuddene åbnes via Mercells udbudsportal efter tilbudsfristens udløb. Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk