Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=318647&B=REGIONMIDT
Udbyder
Region Midtjylland
Opdateringer
Udbuddet annulleres, da ordregiver er blevet opmærksom på en fejl i udbudsbekendtgørelsen og på en række uhensigtsmæssigheder i udbudsmaterialet.
Udbud af rammeaftale på udstyr til fleksibel endoskopi
Region Midtjylland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190925
Postadresse: Universitetsbyen 25, Bygning 2A, 3. sal
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Martin Buus Poulsen
E-mail: Martin.Poulsen@stab.rm.dk
Telefon: +45 40491253
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
CVR-nummer: 29190941
Postadresse: Niels Bohrs Vej 30
By: Aalborg Ø
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9220
Land: Danmark
E-mail: indkobskontor@rn.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rn.dk
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
E-mail: regionsjaelland@regionsjaelland.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionsjaelland.dk
Del II: Genstand
Udbud af rammeaftale på udstyr til fleksibel endoskopi
Interesserede tilbudsgivere inviteres til at byde på udbud af rammeaftale på udstyr til fleksibel endoskopi til følgende specialer: Lungemedicin, thoraxkirurgi, øre-næse-hals, urologi og gastroenterologi.
Udbud af rammeaftale på udstyr til fleksibel endoskopi til lungemedicin og thoraxkirurgi
Rammeaftale på udstyr til fleksibel endoskopi til lungemedicin og thoraxkirurgi.
Der er til delkontrakten 1 en serviceoption.
Forventede samlet forbrug af enheder, på delkontrakt 1 i den 4-årige kontraktperiode for alle tre ordregiver: 178 stk.
Det maksimale samlet forbrug af enheder, på delkontrakt 1 i den 4-årige kontraktperiode for alle tre ordregiver: 223 stk.
Udbud af rammeaftale på udstyr til fleksibel endoskopi til Øre-næse-hals
Rammeaftale på udstyr til fleksibel endoskopi til øre-næse-hals.
Der er til delkontrakten 2 en serviceoption.
Forventede samlet forbrug af enheder, på delkontrakt 2 i den 4-årige kontraktperiode for alle tre ordregiver: 86 stk.
Det maksimale samlet forbrug af enheder, på delkontrakt 2 i den 4-årige kontraktperiode for alle tre ordregiver: 108 stk.
Udbud af rammeaftale på udstyr til fleksibel endoskopi til urologi
Rammeaftale på udstyr til fleksibel endoskopi til urologi.
Forventede samlet forbrug af enheder, på delkontrakt 3 i den 4-årige kontraktperiode for alle tre ordregiver: 197 stk.
Det maksimale samlet forbrug af enheder, på delkontrakt 3 i den 4-årige kontraktperiode for alle tre ordregiver: 246 stk.
Udbud af rammeaftale på udstyr til fleksibel endoskopi til gastroenterologi
Rammeaftale på udstyr til fleksibel endoskopi til gastroenterologi.
Der er til delkontrakten 4 en serviceoption.
Forventede samlet forbrug af enheder, på delkontrakt 4 i den 4-årige kontraktperiode for alle tre ordregiver: 625 stk.
Det maksimale samlet forbrug af enheder, på delkontrakt 4 i den 4-årige kontraktperiode for alle tre ordregiver: 953 stk.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Primo 2026.
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT. Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail.
Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger [Tilbudsgiver/Ansøger] sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud.
Bemærk venligst, at både ordregivers og [Tilbudsgivers/Ansøgers] handlinger logges i systemet.
Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com
Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via spørgsmål/svar-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.
Udbuddet omfatter følgende ordregivere (ordregivernes hovedadresser fremgår ovenfor under Del I.1):
Region Midtjylland, der er udbuddets tovholder og dermed ansvarlig for udbudsprocessen.
Region Nordjylland og Region Sjælland er alene er med på en option, jf. Del II.2.11.
Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudsloven finder følgende af udbudslovens frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud:
• Konkurs, insolvens, tvangsakkord uden for konkurs, en situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret, aktiver administreres af en kurator, eller erhvervsvirksomheden er indstillet, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1,nr. 2.
Oplysninger om udelukkelsesgrunde angives i ESPD.
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0