Fakta om udbudet
Udbyder
Region Sjælland
Vindere
EU-udbud af procedurepakker
(11.05.2017)
Paul Hartmann A/S
Arne Jacobsens Allé 7, 5. s., Center Boulevard
2300 København
EU-udbud af procedurepakker
(11.05.2017)
OneMed A/S
P.O. Pedersens Vej 16
8200 Aarhus
EU-udbud af procedurepakker
(11.05.2017)
Danomed ApS
Kathrinevej 16
4300 Holbæk
EU-udbud af procedurepakker
(11.05.2017)
Mediplast Kendan A/S
Vasssingerød Bygade 6
3540 Lynge
EU-udbud af procedurepakker
(11.05.2017)
Vingmed Danmark A/S
Husby Alle 19, st.
2630 Taastrup
EU-udbud af procedurepakker
(11.05.2017)
NorDiaTech
Baldersbuen 29F
2640 Hedehusene
EU-udbud af procedurepakker
(11.05.2017)
Mölnlycke Health Care ApS
Gydevang 33
3450 Allerød
EU-udbud af procedurepakker
(11.05.2017)
Lohmann & Rauscher A/S
Gøngehusvej 252
2950 Vedbæk
EU-udbud af procedurepakker
(11.05.2017)
H. Dam Kærgaard A/S
Gammelgaardsvej 98
3520 Farum
EU-udbud af procedurepakker
(11.05.2017)
Merit Medical Denmark A/S
Alhambravej 3
1826 Frederiksberg
EU-udbud af procedurepakker
(11.05.2017)
ViCare Medical A/S
Birkerød Kongevej 150B
3460 Birkerød
EU-udbud af procedurepakker
(11.05.2017)
Mermaid Medical A/S
Frydensbergvej 25
3660 Stenløse
Opdateringer
Al henvendelse skal således ske igennem systemet. Tilbud kan ikke afgives på papir, udover hvad der evt. måtte fremgå af udbudsmaterialet.
Det er et krav, at tilbudsgiver ikke er omfattet af en frivillig eller obligatorisk udelukkelsesgrund jf. ESPD.
Tilbudsgivere der befinder sig i en obligatorisk eller frivillig udelukkelsesgrund, i henhold til Udbudslovens § 135-138, vil blive udelukket fra deltagelse, og kan ikke komme i betragtning til den udbudte rammeaftale.
De tilbudsgivere, som står til at vinde, skal fremlægge en Serviceattest udstedt af Erhvervsstyrelsen, som bevis for at denne ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene i Udbudslovens § 135 stk. 1 og 3 samt § 137 stk. 1, nr. 2 og 7. Serviceattesten skal være udstedt tidligst 6 måneder inden tilbudsfristen. Vi opfordrer tilbudsgivere, der ikke har en gyldig serviceattest liggende, til at denne rekvireres senest på tidspunktet for afgivelse af tilbuddet.
EU-udbud af procedurepakker
Region Sjælland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29190658
Alléen 15
Sorø
4180
Danmark
Kontaktperson: Tine Rindholm
Telefon: +45 51800182
E-mail: tinri@regionsjaelland.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
Del II: Genstand
EU-udbud af procedurepakker.
Ordregiver udbyder ved dette udbud en rammeaftale, der har til hensigt at give
Ordregiver mulighed for gennem efterfølgende miniudbud at udbyde alle
Ordregivers procedurepakker, med undtagelse af procedurepakker til
øjenprocedurer samt procedurepakker til Gastric sleeve-operationer. Disse vil
blive udbudt ved selvstændig udbudsbekendtgørelse. Rammeaftalen etablerer
således grundlaget for de periodekøbskontrakter, der efterfølgende vil blive
udbudt via miniudbud, hvor rammeaftalens Leverandører har mulighed for at
byde ind.
Alle sygehuse/hospitaler i Region Sjælland.
Ordregiver udbyder ved dette udbud en rammeaftale, der har til hensigt at give
Ordregiver mulighed for gennem efterfølgende miniudbud at udbyde alle
Ordregivers procedurepakker, med undtagelse af procedurepakker til
øjenprocedurer samt procedurepakker til Gastric sleeve-operationer. Disse vil
blive udbudt ved selvstændig udbudsbekendtgørelse. Rammeaftalen etablerer
således grundlaget for de periodekøbskontrakter, der efterfølgende vil blive
udbudt via miniudbud, hvor rammeaftalens Leverandører har mulighed for at
byde ind.
Der er option på tilføjelse af procedurepakker, som ikke er angivet i Udbudsbilag 2.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der er ikke krav til egnethed.
Der er ikke krav til økonomisk og finansiel kapacitet.
Der er ikke krav til teknisk og faglig kapacitet.
Menneskerettigheder mv. — der stilles i kontrakten krav om, at leverandørens ydelser skal leveres med respekt for nationale og internationale love og regler vedr. menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder, miljø og antikorruption.
Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 18.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
2. kvt. 2020.
Denne udbudsforretning gennemføres digitalt. For at modtage yderligere information om dette udbud, samt afgive tilbud, skal du registrere din interesse på følgende side:
https://eu.eu-supply.com/login.asp?B=RS
Al henvendelse skal således ske igennem systemet. Tilbud kan ikke afgives på papir, udover hvad der evt. måtte fremgå af udbudsmaterialet.
Det anbefales, at anskaffe en digital signatur, da dette vil lette tilbudsgivning og endelig kontraktindgåelse. Det er et krav, at tilbudsgiver ikke er omfattet af en frivillig eller obligatorisk udelukkelsesgrund jf. ESPD.
Tilbudsgivere der befinder sig i en obligatorisk eller frivillig udelukkelsesgrund, i henhold til Udbudslovens §135-138, vil blive udelukket fra deltagelse, og kan ikke komme i betragtning til den udbudte rammeaftale.
De tilbudsgivere, som står til at vinde, skal fremlægge en Serviceattest udstedt af Erhvervsstyrelsen, som bevis for at denne ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene i Udbudslovens §135 stk. 1 og 3 samt §137 stk. 1, nr. 2 og 7. Serviceattesten skal være udstedt tidligst 6 måneder inden tilbudsfristen. Vi opfordrer tilbudsgivere, der ikke har en gyldig serviceattest liggende, til at denne rekvireres senest på tidspunktet for afgivelse af tilbuddet.
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage, vedrørende tildeling af rammeaftalen, skal indgives til Klagenævnet inden 6 måneder fra ordregiver har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiver vil indgå rammeaftalen med.
Klager vedrørende tildeling af periodekøbskontrakterne, på baggrund af rammeaftalen, skal være indgivet til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregivers underretning om tildelingsbeslutning.
Mere udførlig beskrivelse kan findes på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside:
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41711500
Internetadresse:http://www.kfst.dk