Fakta om udbudet
Udbyder
Mariagerfjord Kommune
Vindere
Delaftale 5: Toiletforhøjer
(10.02.2017)
Etac A/S
Egeskovvej 12
8700 Horsens
Delaftale 6: Toiletsæde med armlæn
(10.02.2017)
Etac A/S
Egeskovvej 12
8700 Horsens
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 06-10-2016
Time: 12:00
Læses:
Dato: 13-10-2016
Time: 12:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 06-10-2016
Time: 12:00
Læses:
Dato: 13-10-2016
Time: 12:00
Alle henvendelser og spørgsmål vedrørende udbuddet skal stilles skriftligt igennem Mercell Sourcing Service (MSS) senest:
— Den 23.9.2016, kl. 12:00.
Spørgsmål stilles via »My Mercell« under fanen »Kommunikation«. Alle spørgsmål og svar vil i anonymiseret form være at finde på Mercell Sourcing Service (MSS) under fanen »Kommunikation«/»Ekstra Info«, efter Ordregiver har publiceret svar.
Spørgsmål modtaget inden ovenstående tidsfrist vil blive besvaret senest 6 dage inden udløbet af tilbudsfristen. Spørgsmål modtaget efter tidsfristen for modtagelse af spørgsmål, vil blive besvaret, såfremt spørgsmålets karakter ikke gør det uforholdsmæssigt byrdefyldt for Ordregiver at besvare spørgsmålet, 6 dage inden tilbudsfristen udløb.
Spørgsmål modtaget senere end 6 dage inden tilbudsfristen vil som udgangspunkt ikke blive besvaret.
Det er tilbudsgivers eget ansvar at holde sig ajourført med opdateringer i Mercell Sourcing Service (MSS). Tilbudsgiver opfordres således løbende til at holde sig orienteret om opdateringer via Mercell Sourcing Service (MSS) frem til tilbudsfristens udløb.
Alle henvendelser og spørgsmål vedrørende udbuddet skal stilles skriftligt igennem Mercell Sourcing Service (MSS) senest:
— Den 23.9.2016, kl. 12:00.
Spørgsmål stilles via »My Mercell« under fanen »Kommunikation«. Alle spørgsmål og svar vil i anonymiseret form være at finde på Mercell Sourcing Service (MSS) under fanen »Kommunikation«/»Ekstra Info«, efter Ordregiver har publiceret svar.
Spørgsmål modtaget inden ovenstående tidsfrist vil blive besvaret senest 6 dage inden udløbet af tilbudsfristen. Spørgsmål modtaget efter tidsfristen for modtagelse af spørgsmål, vil blive besvaret, såfremt spørgsmålets karakter ikke gør det uforholdsmæssigt byrdefyldt for Ordregiver at besvare spørgsmålet, 6 dage inden tilbudsfristen udløb.
Spørgsmål modtaget senere end 6 dage inden tilbudsfristen vil som udgangspunkt ikke blive besvaret.
Det er tilbudsgivers eget ansvar at holde sig ajourført med opdateringer i Mercell Sourcing Service (MSS). Tilbudsgiver opfordres således løbende til at holde sig orienteret om opdateringer via Mercell Sourcing Service (MSS) frem til tilbudsfristens udløb.
Alle henvendelser og spørgsmål vedrørende udbuddet skal stilles skriftligt igennem Mercell Sourcing Service (MSS) senest:
— Den 23.9.2016, kl. 12:00.
Spørgsmål stilles via »My Mercell« under fanen »Kommunikation«. Alle spørgsmål og svar vil i anonymiseret form være at finde på Mercell Sourcing Service (MSS) under fanen »Kommunikation«/»Ekstra Info«, efter Ordregiver har publiceret svar.
Spørgsmål modtaget inden ovenstående tidsfrist vil blive besvaret senest 6 dage inden udløbet af tilbudsfristen. Spørgsmål modtaget efter tidsfristen for modtagelse af spørgsmål, vil blive besvaret, såfremt spørgsmålets karakter ikke gør det uforholdsmæssigt byrdefyldt for Ordregiver at besvare spørgsmålet, 6 dage inden tilbudsfristen udløb.
Spørgsmål modtaget senere end 6 dage inden tilbudsfristen vil som udgangspunkt ikke blive besvaret.
Det er tilbudsgivers eget ansvar at holde sig ajourført med opdateringer i Mercell Sourcing Service (MSS). Tilbudsgiver opfordres således løbende til at holde sig orienteret om opdateringer via Mercell Sourcing Service (MSS) frem til tilbudsfristens udløb.
Alle henvendelser og spørgsmål vedrørende udbuddet skal stilles skriftligt igennem Mercell Sourcing Service (MSS) senest:
— Den 23.9.2016, kl. 12:00.
Spørgsmål stilles via »My Mercell« under fanen »Kommunikation«. Alle spørgsmål og svar vil i anonymiseret form være at finde på Mercell Sourcing Service (MSS) under fanen »Kommunikation«/»Ekstra Info«, efter Ordregiver har publiceret svar.
Spørgsmål modtaget inden ovenstående tidsfrist vil blive besvaret senest 6 dage inden udløbet af tilbudsfristen. Spørgsmål modtaget efter tidsfristen for modtagelse af spørgsmål, vil blive besvaret, såfremt spørgsmålets karakter ikke gør det uforholdsmæssigt byrdefyldt for Ordregiver at besvare spørgsmålet, 6 dage inden tilbudsfristen udløb.
Spørgsmål modtaget senere end 6 dage inden tilbudsfristen vil som udgangspunkt ikke blive besvaret.
Det er tilbudsgivers eget ansvar at holde sig ajourført med opdateringer i Mercell Sourcing Service (MSS). Tilbudsgiver opfordres således løbende til at holde sig orienteret om opdateringer via Mercell Sourcing Service (MSS) frem til tilbudsfristens udløb.
Alle henvendelser og spørgsmål vedrørende udbuddet skal stilles skriftligt igennem Mercell Sourcing Service (MSS) senest:
— Den 23.9.2016, kl. 12:00.
Spørgsmål stilles via »My Mercell« under fanen »Kommunikation«. Alle spørgsmål og svar vil i anonymiseret form være at finde på Mercell Sourcing Service (MSS) under fanen »Kommunikation«/»Ekstra Info«, efter Ordregiver har publiceret svar.
Spørgsmål modtaget inden ovenstående tidsfrist vil blive besvaret senest 6 dage inden udløbet af tilbudsfristen. Spørgsmål modtaget efter tidsfristen for modtagelse af spørgsmål, vil blive besvaret, såfremt spørgsmålets karakter ikke gør det uforholdsmæssigt byrdefyldt for Ordregiver at besvare spørgsmålet, 6 dage inden tilbudsfristen udløb.
Spørgsmål modtaget senere end 6 dage inden tilbudsfristen vil som udgangspunkt ikke blive besvaret.
Det er tilbudsgivers eget ansvar at holde sig ajourført med opdateringer i Mercell Sourcing Service (MSS). Tilbudsgiver opfordres således løbende til at holde sig orienteret om opdateringer via Mercell Sourcing Service (MSS) frem til tilbudsfristens udløb.
EU-udbud af genbrugshjælpemidler til Jysk Fællesindkøb
Mariagerfjord Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
38781715
Himmerlandsgade 9
Hadsund
9560
Danmark
Kontaktperson: Anni Clemensen
Telefon: +45 97113048
E-mail: ancle@mariagerfjord.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/61219770.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.mariagerfjord.dk/
29189714
Skovvej 20
Hinnerup
8321
Danmark
Kontaktperson: Anni Clemensen
Telefon: +45 97113048
E-mail: ancle@mariagerfjord.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/61219770.aspx
29189757
Gåskærgade 26
Haderslev
6100
Danmark
Kontaktperson: Anni Clemensen
Telefon: +45 97113048
E-mail: ancle@mariagerfjord.dk
NUTS-kode: DK032
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/61219770.aspx
29189455
Ndr. Kajgade 1
Hobro
9500
Danmark
Kontaktperson: Anni Clemensen
Telefon: +45 97113048
E-mail: ancle@mariagerfjord.dk
NUTS-kode: DK050
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/61219770.aspx
29189986
Torvet 3
Grenaa
8500
Danmark
Kontaktperson: Anni Clemensen
Telefon: +45 97113048
E-mail: ancle@mariagerfjord.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/61219770.aspx
29189463
Hobrovej 88
Støvring
9530
Danmark
Kontaktperson: Anni Clemensen
Telefon: +45 97113048
E-mail: ancle@mariagerfjord.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/61219770.aspx
29189633
Adelgade 44
Skanderborg
8660
Danmark
Kontaktperson: Anni Clemensen
Telefon: +45 97113048
E-mail: ancle@mariagerfjord.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/61219770.aspx
29189579
Torvegade 10
Skive
7800
Danmark
Kontaktperson: Anni Clemensen
Telefon: +45 97113048
E-mail: ancle@mariagerfjord.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/61219770.aspx
29189978
Hovedgade 77
Rønde
8410
Danmark
Kontaktperson: Anni Clemensen
Telefon: +45 97113048
E-mail: ancle@mariagerfjord.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/61219770.aspx
29189846
Prinsens Alle 5
Viborg
8800
Danmark
Kontaktperson: Anni Clemensen
Telefon: +45 97113048
E-mail: ancle@mariagerfjord.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/61219770.aspx
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK0
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/61219770.aspx
Del II: Genstand
EU-udbud af genbrugshjælpemidler til Jysk Fællesindkøb.
Nærværende udbud vedrører anskaffelse af standard genbrugshjælpemidler til alle medlemmer under Jysk Fællesindkøb.
Udbuddet er opdelt i følgende delaftaler: Delaftale 1: Delaftale 1a: Bade-toiletstol med hjul Delaftale 1b: Bade-toiletstol med hjul og sædetilt, uden hydraulisk/elektronisk højdeindstilling Delaftale 2: Bade-toiletstol m/hjul og el-kip Delaftale 3: Bade-toiletstol m/hjul, el-hejs og el-kip Delaftale 4: Toiletforhøjer, fritstående m. højdeindstilling Delaftale 5: Toiletforhøjer Delaftale 5a: Toiletforhøjer med armlæn, høj Delaftale 5b: Toiletforhøjer med armlæn, lav Delaftale 5c: Toiletforhøjer, høj Delaftale 5d: Toiletforhøjer, lav Delaftale 6: Toiletsæde med armlæn Delaftale 7: Badebænk Delaftale 7a: Badebænk, standard Delaftale 7b: Badebænk, smal.
Delaftale 1 — Bade-toiletstol
Nærværende delaftale indeholder følgende 2 delaftaler, som der skal gives bud på:
Delaftale 1a: Bade-toiletstol med hjul Delaftale 1b: Bade-toiletstol med hjul og sædetilt, uden hydraulisk/elektronisk højdeindstilling Alle filer for denne delaftale ligger under den overordnede mappe.
Ordregiver kan forlænge aftalen i op til 2 x 12 måneder. Forlængelse sker i givet fald på uændrede aftalevilkår. Meddelelse herom skal gives til Leverandøren senest 6 måneder før aftaleudløb, i modsat fald ophører aftalen uden særskilt opsigelse.
Delaftale 2: Bade-toiletstol m/hjul og el-kip
Alle filer for denne delaftale ligger under den overordnede mappe.
Ordregiver kan forlænge aftalen i op til 2 x 12 måneder. Forlængelse sker i givet fald på uændrede aftalevilkår. Meddelelse herom skal gives til Leverandøren senest 6 måneder før aftaleudløb, i modsat fald ophører aftalen uden særskilt opsigelse.
Delaftale 3: Bade-toiletstol m/hjul, el-hejs og el-kip
Alle filer for denne delaftale ligger under den overordnede mappe.
Ordregiver kan forlænge aftalen i op til 2 x 12 måneder. Forlængelse sker i givet fald på uændrede aftalevilkår. Meddelelse herom skal gives til Leverandøren senest 6 måneder før aftaleudløb, i modsat fald ophører aftalen uden særskilt opsigelse.
Delaftale 4: Toiletforhøjer, fritstående m. højdeindstilling
Alle filer for denne delaftale ligger under den overordnede mappe.
Ordregiver kan forlænge aftalen i op til 2 x 12 måneder. Forlængelse sker i givet fald på uændrede aftalevilkår. Meddelelse herom skal gives til Leverandøren senest 6 måneder før aftaleudløb, i modsat fald ophører aftalen uden særskilt opsigelse.
Delaftale 5: Toiletforhøjer
For nærværende delaftale skal der bydes på følgende delaftaler: Delaftale 5a: Toiletforhøjer med armlæn, høj Delaftale 5b: Toiletforhøjer med armlæn, lav Delaftale 5c: Toiletforhøjer, høj Delaftale 5d: Toiletforhøjer, lav.
Alle filer for denne delaftale ligger under den overordnede mappe.
Ordregiver kan forlænge aftalen i op til 2 x 12 måneder. Forlængelse sker i givet fald på uændrede aftalevilkår. Meddelelse herom skal gives til Leverandøren senest 6 måneder før aftaleudløb, i modsat fald ophører aftalen uden særskilt opsigelse.
Delaftale 6: Toiletsæde med armlæn
Alle filer for denne delaftale ligger under den overordnede mappe.
Ordregiver kan forlænge aftalen i op til 2 x 12 måneder. Forlængelse sker i givet fald på uændrede aftalevilkår. Meddelelse herom skal gives til Leverandøren senest 6 måneder før aftaleudløb, i modsat fald ophører aftalen uden særskilt opsigelse.
Delaftale 7: Badebænk
For nærværende delaftaler skal der byder på følgende delaftaler:
Delaftale 7a: Badebænk, standard Delaftale 7b: Badebænk, smal.
Alle filer for denne delaftale ligger under den overordnede mappe.
Ordregiver kan forlænge aftalen i op til 2 x 12 måneder. Forlængelse sker i givet fald på uændrede aftalevilkår. Meddelelse herom skal gives til Leverandøren senest 6 måneder før aftaleudløb, i modsat fald ophører aftalen uden særskilt opsigelse.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
— Oplysninger om tilbudsgivers identitet samt generelle oplysninger om ansøger, jf. ESPD del ll. A
— Oplysninger om tilbudsgivers repræsentanter, jf. ESPD del ll. B
— Oplysninger om, hvorvidt tilbudsgiver er omfattet af en af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, jf. ESPD del lll, punkt A og B samt § 136, jf. ESPD del lll, punkt C.
Vilkårene for rammeaftalernes udførelse fremgår af nærværende udbudsbekendtgørelse og udbudsmaterialet (udbudsbetingelser, kravspecifikation, tilbudslister og udkast til rammeaftale).
Del IV: Procedure
Der vil ikke være adgang for tilbudsgivere for åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Alle henvendelser og spørgsmål vedrørende udbuddet skal stilles skriftligt igennem Mercell Sourcing Service (MSS) senest:
— Den 23.9.2016, kl. 12:00
Spørgsmål stilles via »My Mercell« under fanen »Kommunikation«. Alle spørgsmål og svar vil i anonymiseret form være at finde på Mercell Sourcing Service (MSS) under fanen »Kommunikation«/»Ekstra Info«, efter Ordregiver har publiceret svar.
Spørgsmål modtaget inden ovenstående tidsfrist vil blive besvaret senest 6 dage inden udløbet af tilbudsfristen. Spørgsmål modtaget efter tidsfristen for modtagelse af spørgsmål, vil blive besvaret, såfremt spørgsmålets karakter ikke gør det uforholdsmæssigt byrdefyldt for Ordregiver at besvare spørgsmålet, 6 dage inden tilbudsfristen udløb.
Spørgsmål modtaget senere end 6 dage inden tilbudsfristen vil som udgangspunkt ikke blive besvaret.
Det er tilbudsgivers eget ansvar at holde sig ajourført med opdateringer i Mercell Sourcing Service (MSS). Tilbudsgiver opfordres således løbende til at holde sig orienteret om opdateringer via Mercell Sourcing Service (MSS) frem til tilbudsfristens udløb.
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v.(loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1)
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk