Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune, Børne- og Ungeforvaltningen
Opdateringer
Udbud annulleres og genudbydes igen hurtigt. Annullation skyldes at der er kommet en mængde spørgsmål som har gjort at kommunen har valgt at præcisere elementer i udbudsmaterialet.
Udbud af units til børnetandplejen i Københavns Kommune
Københavns Kommune, Børne- og Ungeforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
64942212
Gyldenløvesgade 15
København V
1502
Danmark
Kontaktperson: Dorthe A Dornonville de la Cour
E-mail: zh7y@buf.kk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/71642544.aspx
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/71642544.aspx
Del II: Genstand
Udbud af units til børnetandplejen i Københavns Kommune.
Københavns Kommune udbyder i EU-udbud indkøb af tandlægeunits til børnetandplejen.
Der vil blive indgået aftale med 1 leverandør.
Leverandøren er ikke er garanteret en fast omsætning i kontraktperioden, men leverandøren skal kunne lever til samtlige de klinikker, der skal benytte det pågældende udstyr.
Børne- og Ungdomstandplejen (BUT) er en bydækkende enhed under Børne- og Ungdomsforvaltningen i Københavns Kommune.
BUT tilbyder alle børn og unge under 18 år med bopæl i Kommunen (ca. 105 000 børn og unge) vederlagsfri, opsøgende, forebyggende og behandlende tandpleje i henhold til Sundhedsloven af 24.6.2005 med virkning fra 1.1.2007.
BUT's klinikker er decentralt beliggende i alle bydele i Københavns Kommune. I øjeblikket er der 28 klinikker, hvoraf de 5 er indrettet til tandregulering. Klinikkerne er beliggende på 36 adresser.
Udbud består udbudsmaterialet af følgende bestanddele:
Udbudsbetingelser:
Bilag A: Rammekontraktudkast med tilhørende bilag:
Bilag 1: Arbejdsklausul
Bilag 2: Kommunens CSR-krav
Bilag 3: Kommunens krav til faktura og statistik.
Bilag B1: Kravspecifikation der beskriver ordregiver, ordregivers behov samt krav til leverandøren og oplister krav til produktet (bliver bilag 4 til kontrakt).
Bilag B2: Oplistning af krav til produktet.
Bilag C: Tilbudsskema (bliver bilag 5 til kontrakt), skal udfyldes og oploades i Mercell.
Bilag D: Fælles europæisk udbudsdokument, ESPD skal udfyldes i Mercell systemet. Selve dokumentet er ikke vedlagt udbud, men skal udfyldes elektronisk i Mercell systemet. Der gives adgang til dette når man har meddelt sin interesse i udbud.
Mulighed for forlængelse i 2 år.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk