Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=195446&B=REGIONMIDT
Udbyder
Region Midtjylland
Vindere
Akutlægebiler - midt og vest
(27.04.2018)
Falck Danmark A/S
Polititorvet
1780 København V
Opdateringer
Delkontrakt 1 er blevet annulleret som følge af Ordregivers beslutning om at hjemtage denne del af den udbudte opgave.
Udbud af akutbiler og akutlægebiler
Region Midtjylland
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29190925
Olof Palmes Allé 15
Aarhus N
8200
Danmark
Kontaktperson: Sidsel Marcussen
Telefon: +45 30536993
E-mail: Sidsel.Marcussen@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
Del II: Genstand
Udbud af akutbiler og akutlægebiler.
Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af drift af akutbiler og akutlægebiler.
Akutlægebiler — Øst
Randers, Aarhus, Horsens og på Djursland.
Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af drift af akutbiler og akutlægebiler.
Kunden kan dog vælge at forlænge kontrakten ad flere omgange, i alt op til 36 måneder.
Kontrakten kan forlænges, jf. udbudsbetingelserne pkt. 10.4.
Udbuddet omfatter option på ydelser angivet i Kontraktbilag 3.
Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudsloven finder enkelte frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud. Udelukkelsesgrunde fremgår af udbudsbetingelsernes pkt. 6. Oplysninger om udelukkelsesgrunde angives i ESPD.
Der vil ikke blive afgivet kontrolbud, men ordregiver vil foretage kontrolberegninger.
Akutlægebiler — Midt og Vest
Herning, Holstebro, Viborg, Silkeborg og Lemvig.
Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af drift af akutbiler og akutlægebiler.
Kunden kan dog vælge at forlænge kontrakten ad flere omgange, i alt op til 36 måneder.
Kontrakten kan forlænges, jf. udbudsbetingelserne pkt. 10.4.
Udbuddet omfatter option på ydelser angivet i Kontraktbilag 3.
Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudsloven finder enkelte frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud. Udelukkelsesgrunde fremgår af udbudsbetingelsernes pkt. 6. Oplysninger om udelukkelsesgrunde angives i ESPD.
Der vil ikke blive afgivet kontrolbud, men ordregiver vil foretage kontrolberegninger.
Akutbiler
Tarm, Ringkøbing og Skive.
Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af drift af akutbiler og akutlægebiler.
Kunden kan dog vælge at forlænge kontrakten ad flere omgange, i alt op til 36 måneder.
Kontrakten kan forlænges, jf. udbudsbetingelserne pkt. 10.4.
Udbuddet omfatter option på ydelser angivet i Kontraktbilag 3.
Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudsloven finder enkelte frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud. Udelukkelsesgrunde fremgår af udbudsbetingelsernes pkt. 6. Oplysninger om udelukkelsesgrunde angives i ESPD.
Der vil ikke blive afgivet kontrolbud, men ordregiver vil foretage kontrolberegninger.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Særlige vilkår for kontrakten fremgår af udbudsbetingelsernes pkt. 10.7.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne — og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail.
Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger [Tilbudsgiver/Ansøger] sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud.
Bemærk venligst, at både ordregivers og [Tilbudsgivers/Ansøgers] handlinger logges i systemet.
Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com
Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via beskedmodulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 72405708
Internetadresse:https://kfst.dk