Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=195084&B=RS
Udbyder
Region Sjælland
Vindere
Drift af almen lægepraksis Horslunde
(24.06.2022)
MedAssist ApS
Murervej 7B
6710 Esbjerg
Drift af almen lægepraksis Rødby
(24.06.2022)
MedAssist ApS
Murervej 7B
6710 Esbjerg
Opdateringer
Yderligere oplysninger
Ordregiver forventer medio maj 2022 og derefter at offentliggøre et begrænset antal udbud af drift af lægeklinikker.
Der erindres derfor om at der fortsat er mulighed for at ansøge om optagelse i det dynamiske indkøbssystem, der anvendes til indgåelse af aftale om specifikke indkøb dvs. tildeling af rammeaftale af drift af en klinik.
Optagelse sker ved at tilgå linket i punkt I.3) Kommunikation, og dernæst oprette, udfylde, afslutte og afsende ESPD dokumentet.
Leverandører, der allerede er optaget i det dynamiske indkøbssystem, behøver ikke at foretage sig yderligere.
Drift af almen lægepraksis
Region Sjælland
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29190658
Alléen 15
Sorø
4180
Danmark
Kontaktperson: Valentina Stosic
Telefon: +45 70155000
E-mail: vals@regionsjaelland.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
Del II: Genstand
Drift af almen lægepraksis.
Ansøgning om optagelse i dynamisk Indkøbssystem, som muliggør deltagelse i fremtidige miniudbud i forbindelse med specifikke indkøb vedr. drift af almen lægepraksis i Region Sjælland.
Optagelse sker ved at tilgå linket i punkt I.3) »Kommunikation«, og dernæst udfylde, underskrive og fremsende dokumentet Bilag 1 — Tro og love-erklæring via fremsendelsesfunktionen.
Ordregiver kan tidligst anvende det dynamiske indkøbssystem 30 dage fra dagen for Udbudsbekendtgørelsens afsendelse.
Ved ordregivers fremsendelse af opfordring til at afgive bud på specifikke indkøb, vil udbudsmaterialet for det specifikke indkøb være tilgængeligt.
Det økonomisk mest fordelagtig tilbud vil blive identificeret på grundlag af »pris«.
Frist for afgivelse af tilbud vil altid være minimum 10 dage fra dagen efter afsendelse af Ordregivers opfordring til at afgive tilbud.
Region Sjælland.
Optagelse i et dynamisk indkøbssystem muliggør deltagelse i fremtidige miniudbud i forbindelse med specifikke indkøb vedrørende drift af almen lægepraksis, herunder klinik, nødvendigt klinikpersonale, tilstrækkelig lægekapacitet i forhold til patientantal, deltagelse i lægevagtordning mv. i Region Sjælland.
Det dynamiske indkøbssystem vil kunne forlænges med yderligere 24 mdr.
Optagelsen i det dynamiske indkøbssystem forudsætter alene, at ansøger fremsender udfyldt og underskrevet Bilag 1 — Tro og love-erklæring, der er tilgængelige via punktet 1.3) »Kommunikation«.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
De første specifikke indkøb forventes offentliggjort ultimo november 2017 og vil omfatte drift af 3-6 klinikker i Region Sjælland.
Nævnerens Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage skal indgives til Klagenævnet inden bestemte frister.
Klage over ikke at være blevet prækvalificeret, skal være modtaget i klagenævnet inden 30 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret.
Andre klager skal være modtaget i klagenævnet inden 6 måneder fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt, eller inden 12 måneder fra ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordreiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale.
Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Mere udførlig beskrivelse kan findes på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk