23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 198-407479
Offentliggjort
14.10.2017
Udbudstype
Begrænset udbud

Udbyder

Region Sjælland

Vindere

Drift af almen lægepraksis Horslunde

(24.06.2022)
MedAssist ApS
Murervej 7B
6710 Esbjerg

Drift af almen lægepraksis Rødby

(24.06.2022)
MedAssist ApS
Murervej 7B
6710 Esbjerg

Opdateringer

Rettelse
(02.05.2022)



Yderligere oplysninger
Ordregiver forventer medio maj 2022 og derefter at offentliggøre et begrænset antal udbud af drift af lægeklinikker.
Der erindres derfor om at der fortsat er mulighed for at ansøge om optagelse i det dynamiske indkøbssystem, der anvendes til indgåelse af aftale om specifikke indkøb dvs. tildeling af rammeaftale af drift af en klinik.
Optagelse sker ved at tilgå linket i punkt I.3) Kommunikation, og dernæst oprette, udfylde, afslutte og afsende ESPD dokumentet.
Leverandører, der allerede er optaget i det dynamiske indkøbssystem, behøver ikke at foretage sig yderligere.

Drift af almen lægepraksis


Region Sjælland

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Sjælland
29190658
Alléen 15
Sorø
4180
Danmark
Kontaktperson: Valentina Stosic
Telefon: +45 70155000
E-mail: vals@regionsjaelland.dk
NUTS-kode: DK02

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=195084&B=RS
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=195084&B=RS
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Drift af almen lægepraksis.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
85120000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Ansøgning om optagelse i dynamisk Indkøbssystem, som muliggør deltagelse i fremtidige miniudbud i forbindelse med specifikke indkøb vedr. drift af almen lægepraksis i Region Sjælland.

Optagelse sker ved at tilgå linket i punkt I.3) »Kommunikation«, og dernæst udfylde, underskrive og fremsende dokumentet Bilag 1 — Tro og love-erklæring via fremsendelsesfunktionen.

Ordregiver kan tidligst anvende det dynamiske indkøbssystem 30 dage fra dagen for Udbudsbekendtgørelsens afsendelse.

Ved ordregivers fremsendelse af opfordring til at afgive bud på specifikke indkøb, vil udbudsmaterialet for det specifikke indkøb være tilgængeligt.

Det økonomisk mest fordelagtig tilbud vil blive identificeret på grundlag af »pris«.

Frist for afgivelse af tilbud vil altid være minimum 10 dage fra dagen efter afsendelse af Ordregivers opfordring til at afgive tilbud.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 80 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85121000
85121100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
Hovedudførelsessted:

Region Sjælland.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Optagelse i et dynamisk indkøbssystem muliggør deltagelse i fremtidige miniudbud i forbindelse med specifikke indkøb vedrørende drift af almen lægepraksis, herunder klinik, nødvendigt klinikpersonale, tilstrækkelig lægekapacitet i forhold til patientantal, deltagelse i lægevagtordning mv. i Region Sjælland.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 80 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 72
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Det dynamiske indkøbssystem vil kunne forlænges med yderligere 24 mdr.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Optagelsen i det dynamiske indkøbssystem forudsætter alene, at ansøger fremsender udfyldt og underskrevet Bilag 1 — Tro og love-erklæring, der er tilgængelige via punktet 1.3) »Kommunikation«.

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet omfatter oprettelse af et dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 01/12/2023
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:

De første specifikke indkøb forventes offentliggjort ultimo november 2017 og vil omfatte drift af 3-6 klinikker i Region Sjælland.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnerens Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage skal indgives til Klagenævnet inden bestemte frister.

Klage over ikke at være blevet prækvalificeret, skal være modtaget i klagenævnet inden 30 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret.

Andre klager skal være modtaget i klagenævnet inden 6 måneder fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt, eller inden 12 måneder fra ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordreiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale.

Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.

Mere udførlig beskrivelse kan findes på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
12/10/2017

Send til en kollega

0.063