Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Region Midtjylland, Regionshospitalet Randers
Opdateringer
Regionshospitalet Randers, Sterilcentral — Indkøb af kabinetdekontaminatorer
Region Midtjylland, Regionshospitalet Randers
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
Skovlyvej 15
Randers NØ
8930
Danmark
Kontaktperson: Andreas Hovmark
Telefon: +45 20649794
E-mail: andhov@rm.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionshospitalet-randers.dk/
Ceres Allé 3
Aarhus C
8000
Danmark
Kontaktperson: Birgitte Møller
Telefon: +45 61557233
E-mail: bigm@niras.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.rib-software.dk/
Del II: Genstand
Regionshospitalet Randers, Sterilcentral — Indkøb af kabinetdekontaminatorer.
Region Midtjylland indbyder hermed i offentligt udbud interesserede bydende til at afgive tilbud på vareindkøb af 2 kabinetdekontaminatorer omfattende levering, montering, aflevering, indkøring og validering på sterilcentralen på Regionshospitalet i Randers. For nærmere beskrivelse af kontraktens indhold og optioner henvises til udbudsmaterialet.
Regionshospitalet Randers, Skovlyvej 15, 8930 Randers NØ.
Region Midtjylland indbyder hermed i offentligt udbud interesserede bydende til at afgive tilbud på vareindkøb af 2 kabinetdekontaminatorer omfattende levering, montering, aflevering, indkøring og validering på sterilcentralen på Regionshospitalet i Randers. For nærmere beskrivelse af kontraktens indhold og optioner henvises til udbudsmaterialet.
Beskrivelse af optioner fremgår af udbudsmaterialet.
Udbuddet gennemføres via Byggeweb Udbud www.rib-software.dk udbud nr. TN949000.
Spørgsmål til udbudsbekendtgørelsens indhold skal sendes skriftligt via Spørgsmål Svar funktionen på udbudsportalen. Svar på spørgsmål vil herefter skriftligt og i anonymiseret form blive offentliggjort via Byggeweb til samtlige tilbudsgivere. Spørgsmål modtaget på anden måde vil ikke blive besvaret.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver skal anvende Fælles Europæisk Udbudsdokument (ESPD) som foreløbigt bevis for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrunde samt opfylder minimumskrav vedrørende egnethed. Udfyldelse sker ved import af den i udbudsmaterialet vedlagte skabelon via: https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/welcome
Se i øvrigt Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens vejledning om udfyldning af ESPD.
For krav til udfyldelse af ESPD henvises til udbudsmaterialets udbudsbetingelser.
Såfremt tilbuddet afgives af en sammenslutning af virksomheder (konsortium), skal deltagerne påtage sig solidarisk ansvar samt solidarisk hæftelse for alle forpligtelser. Der skal udpeges en ansvarlig befuldmægtiget tilbudsgiver der tegner sig for alle de bydende ved tilbuddet og i det efterfølgende aftaleforhold. Alle konsortiedeltagere skal aflevere særskilt udfyldt ESPD. Såfremt særskilt udfyldt ESPD ikke er afleveret for hver deltager i konsortiet, indebærer det ikke, at ansøgningen er ukonditionsmæssig, men manglende oplysninger kan have betydning for vurderingen af konsortiets egnethed og udvælgelse af tilbudsgivere. Alternativt kan derefter ordregivers vurdering indhentes manglende ESPD.
Udvalgte ansøgere kan blive bedt om, at fremlægge dokumentation iht. Udbudslovens § 152 for de oplysninger,der er afgivet i ESPD'et, inden for en passende frist, når det vurderes nødvendigt.
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Klage over udbudsproceduren skal indgives til Klagenævnet for Udbud i henhold til lov nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK. Klager skal være modtaget i Klagenævnet for Udbud inden 45 dage fra dagen efter offentliggørelsen af ordregivers tildelingsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med indgivelse af klage til klagenævnet, skal klager skriftligt underrette ordregiver om klagens indbringelse for klagenævnet, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. Såfremt klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds hjemmeside http://klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:https://www.kfst.dk/