Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Billund Kommune
Vindere
Udbud af diabetes
(01.12.2018)
OneMed A/S
P.O.Pedersens Vej 16
8200 Århus N
Opdateringer
VI.3
I stedet for:
Læses:
Økonomisk og finansiel kapacitet:
Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen, jf. Udbudslovens
§ 142:
- Positiv egenkapital for de sidste 3 år:
Såfremt der er sket væsentlige ændringer i Tilbudsgivers økonomiske situation, skal dette oplyses i del IV punkt 6 om hvorfor og på hvilken måde der er sket ændringer.
Teknisk kapacitet:
Tilbudsgiver skal udfylde følgende mindstekrav til teknisk og faglig formåen, jf. Udbudslovens
§ 143:
- Referencer – minimum 3 stk. - over de betydeligste sammenlignelige leveringer til borgere med bevillinger i kommunal regi, der er udført i løbet af de sidste 3 år, med beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner.
Ordregiver forbeholder sig ret til at efterprøve rigtigheden af de indsendte oplysninger ved i givet fald at kontakte referencerne samt med henblik på at anvende de indhentede oplysninger til at vurdere Tilbudsgivers egnethed og evne til at løse opgaven.
Yderligere oplysninger
Ny tilbudsliste uploaded, da der opleves udfordringer med de felter der er låst.
Yderligere oplysninger
Pga. fejl i tilbudsliste er der uploadet en version 3. Desuden er bilag med statistik uploadet.
Yderligere oplysninger
Tilbudslisten er uploaded i en ny version - version 4.
Udbud af diabetes
Billund Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189765
Jorden rundt 1
Grindsted
7200
Danmark
Kontaktperson: Susanne Hansen
Telefon: +45 79727229
E-mail: suh@billund.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/87704217.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.billund.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/87704217.aspx
Del II: Genstand
Udbud af diabetes
Sydjysk Kommuneindkøb udbyder hermed Rammeaftale på køb af urologiprodukter til borgere med bevilling. Sydjysk kommuneindkøb består af Billund, Varde og Vejen Kommuner.
Vær opmærksom på, at i perioden fra uge 29 - 32, vil der pga. ferie ikke blive besvaret på spørgsmål.
Udbuddet omfatter diabetesprodukter til borgere, som får disse bevilget i henhold til Servicelovens §112 med levering direkte til Borgeren. Brugerne af diabetesprodukter er meget forskellige og har individuelle behov. Udbyder ønsker derfor et bredt dækkende sortiment.
Derudover indeholder udbuddets genstand et element af tjenesteydelser i form af et bevillingshåndteringssystem og konsulentydelser.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk