Fakta om udbudet
Udbyder
Region Nordjylland
Opdateringer
Udbuddet aflyses, da ydernummeret er afhændet på anden vis, jf. udbudsbetingelsernes pkt. 2.
Af udbudsbetingelsernes pkt. 2 fremgår blandt andet; "Det er vigtigt for Region Nordjylland at understrege, at løsninger med PLO på ydernummer efter overenskomsten fortsat vil blive foretrukket. Derfor forbeholder Region Nordjylland sig retten til at annullere, såfremt det viser sig, at ydernummeret, der knytter sig til udbuddet kan afhændes på anden vis."
Udbud af almen lægepraksis
Region Nordjylland
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29190941
Niels Bohrs Vej 30
Aalborg Ø
9220
Danmark
Kontaktperson: Camilla Hjerrild
Telefon: +45 51839080
E-mail: cahj@rn.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rn.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/252785
Del II: Genstand
Udbud af almen lægepraksis
Udbud af almen lægepraksis i 9280 Storvorde i Region Nordjylland.
Udbud af drift af almen lægepraksis i Storvorde. Pr. 1.3.2019 vil klinikken blive drevet som et midlertidigt lægetilbud af Region Nordjylland. Der er tilknyttet 3 kapaciteter til klinikken. Tilbudsgiver skal påregne, at der skal gennemføres virksomhedsoverdragelse af medarbejdere. Kontrakten har en forventet opstart den 1.9.2019.
Det er vigtigt for Region Nordjylland at understrege, at løsninger med PLO på ydernummer efter overenskomsten fortsat vil blive foretrukket. Derfor forbeholder Region Nordjylland sig retten til at annullere, såfremt det viser sig, at ydernummeret, der knytter sig til udbuddet kan afhændes på anden vis.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Virksomheder, der befinder sig under omstændigheder som anført i udbudslovens § 135, stk. 1-3, jf. dog § 138, er udelukket fra at deltage i udbuddet. Som dokumentation for, at virksomheden ikke er udelukket, skal virksomheden derfor fremsende erklæring herom. Dette skal ske ved anvendelse af Udbudsbilag 2 hvori de enkelte udelukkelsesgrunde er angivet.
Tilbudsgiver skal opfylde et af følgende minimumskrav for at få sit tilbud taget i betragtning:
1) Det er et minimumskrav, at soliditetsgraden (ultimo året) for det senest disponible regnskabsår er minimum 10%. Soliditetsgraden udregnes efter følgende formel:
Soliditetsgrad = (Egenkapital x 100) / Samlede aktiver
Eller
2) Tilbudsgiver skal inden indgåelse af kontrakten stille sikkerhed i form af en anfordringsgaranti i overensstemmelse med udkast til kontrakt pkt. 13.4.
Yderligere fremgår af udbudsbetingelsernes pkt. 8.
Sundhedsfagligt personale i klinikken skal have autorisation i overensstemmelse med sundhedslovgivningen.
1) Arbejdsklausul:
Tilbudsgiver skal sikre, at ansatte hos Tilbudsgiver og eventuelle underleverandører, som medvirker til at opfylde Kontrakten i Danmark, er sikret løn, arbejdstid og andre arbejdsvilkår.
2) Socialt ansvar:
Der stilles i kontrakten krav om, at Tilbudsgiverens ydelser skal leveres med respekt for nationale og internationale love og regler vedrørende menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder, miljø og antikorruption.
3) Arbejde med børn:
Det er Tilbudsgiverens ansvar at sikre, at de medarbejdere, der løser opgaver i henhold til kontrakten, ikke er uegnede til at udføre de pågældende opgaver på betryggende og ansvarlig vis.
4) Straffeattester:
Det er Tilbudsgiverens ansvar at sikre, at de medarbejdere, der løser opgaver i henhold til kontrakten, ikke er uegnede til at udføre de pågældende opgaver på betryggende og ansvarlig vis.
Del IV: Procedure
Tildeling vil ske på baggrund af tildelingskriteriet "Pris".
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via CTM fra EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail.
Såfremt din virksomhed er interesseret i at deltage i udbuddet kræver det online registrering i EU-Supply's CTM. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger Tilbudsgiver sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer man ind til en oversigt over ordregivers udbud. Der klikkes på det relevante udbud, og herefter ses udbudsmaterialet, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud.
Bemærk venligst, at både ordregivers og Tilbudsgivers handlinger logges i systemet.
Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com
Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via CTM. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.
Tilbuddet skal fremsendes via CTM i henhold til udbudsbetingelserne.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715100
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk