Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune - Regnskab og Kontrakt
Opdateringer
Ombygning af Handicapbiler
Københavns Kommune - Regnskab og Kontrakt
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
København V
Danmark
Kontaktperson: Saida Sabirovna Manafly
E-mail: kg17@kk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/110440448.aspx
Del II: Genstand
Ombygning af Handicapbiler
Der er tale om en priskonkurrence med henblik på at få en Prisaftale.
Ordregiver vil benytte Prisaftalen som udgangspunkt forberegning af støtte til Borgere, som opnår bevilling i medfør af servicelovens§ 114 til ombygning/særlig indretning af handicapbiler.
Ved indgåelsen af en Prisaftale forpligter én Leverandør sig til at levere en række Varer til den aftalte Pris som fremgår af Tilbudslisten.
Forvaltningsmyndigheden efterspørger således en Leverandør til at levere Varer, der er færdigmonterede og funktionsdygtige til en aftalt pris til alle tilskudsberettigede Borgere i Københavns Kommune.
Borgeren har frit valg med hensyn til valg af Leverandør, jf. serviceloven § 114.
Leverandøren skal ud over selve Leverancen omfatte rådgivning, servicering og tilpasning i forbindelse med udlevering til Borgeren.
Forvaltningsmyndigheden kan forlænge Aftalen med op til 2 gange 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal fremlægge et udtræk fra CVR-register eller tilsvarende autorisation eller medlemskab i det land, hvor tilbudsgivers virk-somhed er etableret.
Tilbudsgiver skal dokumentere sin økonomiske og finansielle formåen ved fremlæggelse af:
— Kopi af forsikringspolice,
— Erklæring om egenkapital i det seneste regnskabsår.
(a) Dækningssummen ifølge erhvervs- og produktansvarsforsikringen skal mindst være kr. 2 mio. DKK årligt. Forsikringen skal dække de typer af skader, der kan opstå i forbindelse med de pro-dukter, Prisaftalen omfatter;
(b) Tilbudsgiver skal i det seneste regnskabsår have en egenkapital på minimum 500 000 DKK.
Tilbudsgiver skal dokumentere sin tekniske og faglige formåen ved fremlæggelse af:
— En liste over de betydeligste leveringer af varer eller tjenesteydelser, der er udført inden for de seneste 3 år, med angivelse af beløb og tidspunkter og den offentlige eller private modtager (en privat modtager skal anføres som NN uden kontaktoplysninger) (bilag 14),
— Oplysning om, hvor stor en del af kontrakten tilbudsgiver eventuelt agter at give til en underle-verandør.
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav for at være teknisk og fagligt egnet til at opfylde kontrakten:
— Tilbudsgiver skal have præsteret minimum 30 leveringer af varer eller tjenesteydelser, der er udført inden for de seneste 3 år, og som har lighed med kontraktens genstand. Minimum 5 af leveringerne skal omfatte en større ombygning. En større ombygning er en ombygning der in-deholder mindst 5 typer af særlig indretning, der fremgår af Tilbudslisten,
— Tilbudsgiver kan maksimalt overlade 10 % af kontraktens opfyldelse til underleverandører, medmindre tilbudsgiver baserer sin egnethed på de pågældende økonomiske aktørers formåen.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk